CAC 10 Anmeld indhold Skrevet July 26, 2007 Er det en her fra forummet der kører en Vantage og arbejder i Birkerød, da jeg nu er blevet overhalet af denne et par gang om morgenen på de seneste? Jeg ville bare lige sige at det er dog en gennemført fantastisk lækker dyt :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret July 26, 2007 Det er en jeg har solgt... En dansk gut der hedder Anders der ejer den og bor Limhamn :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2007 Ja, jeg kunne godt se at den var fra Autoperformance. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
AG76 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2007 Aston Vantage V8 Tak for de pæne ord om min bil, jeg kan fortælle dig at det er et super lækkert stykke håndlavet køretøj;) /Anders Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2007 Tak for de pæne ord om min bil, jeg kan fortælle dig at det er et super lækkert stykke håndlavet køretøj;) /AndersJeg så dig i den igår (mener jeg det var). Rart at se en sådan betræde vores almene asfalt. Den er flot. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret July 26, 2007 Tak for de pæne ord om min bil, jeg kan fortælle dig at det er et super lækkert stykke håndlavet køretøj;) /Anders Ah ok smart er den jo ikke når man skal i Bauhaus vel;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret July 26, 2007 Nå blev du også spurgt om hjælp i den forbindelse Trine? :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret July 26, 2007 Nå blev du også spurgt om hjælp i den forbindelse Trine? :-) Nej, jeg tilbød faktisk selv...men han var vist for stolt til at få hjælp. Det er iøvrigt slut nu...der er ikke meget plads i en Mini:lol: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2007 Tak for de pæne ord om min bil, jeg kan fortælle dig at det er et super lækkert stykke håndlavet køretøj;) /Anders Jeg vinker til dig næste gang du overhaler, jeg kører en lille sort Fabia TDI hvis du undrer dig over hvad der sker ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
AG76 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2007 Jamen tillykke med den lille ny, Trine:) Tror nu i øvrigt stadig der kan være mere i sådan én end i min:laugh: Sort Fabia i retning af Birkerød, så har jeg godt set dig nogle gange ! Skal nok hilse næste gang;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2007 Sort Fabia i retning af Birkerød, så har jeg godt set dig nogle gange ! Skal nok hilse næste gang;) Vi ses :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret July 27, 2007 Jeg tror faktisk jeg har overhalet jer begge 2 ikke for så lang tid siden, da jeg var på vej op til Hewlett Packard i Allerød:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2007 Ikke usandsynligt, jeg bliver tit overhalet af danskere i flotte biler på svenske plader Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2007 Ikke usandsynligt' date=' jeg bliver tit overhalet af danskere i flotte biler på svenske plader [/quote'] Men også af nogen der er på vej til Hewlett Packard!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2007 Men også af nogen der er på vej til Hewlett Packard!? LOL...:):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2007 Ikke usandsynligt' date=' jeg bliver tit overhalet af danskere i flotte biler på svenske plader [/quote'] Jeg bliver nogen gange overhalet af svenskere i flotte biler på svenske plader - hvor er de så på vej hen?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2007 Jeg bliver nogen gange overhalet af svenskere i flotte biler på svenske plader - hvor er de så på vej hen?? Hjem??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret July 27, 2007 Sort humor længe leve :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret July 27, 2007 Glemte at skrive at det var i POLOén jeg overhalede jer i:lol: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2007 Glemte at skrive at det var i POLOén jeg overhalede jer i:lol: Hey, så har jeg da en chance for at følge med Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites