Jump to content
cbpwr

VV og Trængsels-skat i Stockholm.

Recommended Posts

Hmmm..... Fik et brev fra VV om der nu er indført en trængsels-skat i Stockholm. Har alle fået sådanne et brev? Det må godt nok være dyrt at sende så mange breve ud. Jeg skal sgu ikke til stockholm så er lige glad, men det er dyrest at køre i byen om morgenen og ved 16.tiden. Meget smart, men tror ikke det virker. -Claus.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hehe og hvad koster det at sende et brev i sverige. 5kr + lidt til papir og blæk. x 5.000.000 bil ejere? Jo billigt nok :) skal de nok få tjent hjem i løbet af 20-30 år :D -cb-
Et par dages trängselskatt skal nok hente det hjem hvad det koster i porto. I øvrigt betaler VV nok bare en fast pris årligt, og så kan de sende så mange breve de vil. Men de kunne have sparet et par træer, hvis de i stedet for at sende brev til samtlige bilejere i nationen, blot havde sendt brev til dem der betaler trängselskatt. Jeg mener, min bil har aldrig været i Stockholm, og er derfor aldrig blevet fotograferet i de hellige områder omkring Stockholm City. Så hvorfor helvede skal jeg have et brev? Enhver der har adgang til internet, eller en avis (eller har en kammerat som har adgang til en af delene) ved jo at der er indført trängselskatt i Stockholm, så den dag man finder på at køre fra Malmö til Stockholm, så er det jo nok ikke den store overraskelse der møder en, altså trängselskatten i Stockholm. Nåh, brevet er smidt ud og fred med det :D .......men de kunne altså godt have sparet et par træer her :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan godt være, men jeg har set på Transportstyrelsens hjemmeside at man selv skal betale den og den er seperat fra fordonsskatten. Du kan tilmelde dig til autogiro på begge 2, ergo er det vel 2 forskellige indbetalinger . http://www.transportstyrelsen.se/sv/Vag/Trangselskatt/Autogiro/ Det jeg så har gjort er, at tilmelde Transsportstyrelsens trängselsskat til e-faktura. Så må der da for pokker komme en blanket ind med et OCR nummer man kan betale. Man kan jo ikke betale plus/bankgrio uden OCR nummeret. Jeg har også tilmeldt mig autogiro, så må man da være helgarderet. Skal bare ikke risikere at havne i noget svensk register for betalingssyndere fordi man ikke har været opmærksom på skatten! :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det brev kunne godt interessere mig på nuværende tidspunkt. Har lige været i Stockholm' date=' kørt gennem centrum. Hvordan dælen betaler jeg skatten ?[/quote'] Der bliver sendt en regning til dig ,efter et godt stykke tid, kørte til Stkhlm d. 2 Januar og fik regningen i Marts.... Den skal nok komme...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites