DiveMaster 10 Anmeld indhold Skrevet July 23, 2007 jeg er med i styrelsen for BRF5/Skräddarebyn i Annestad, og følger derfor interesseret med i kommunens byggeri lige udenfor mit vindue. Det interessere sikkert også dem med børn i Bunkeflostrand. Malmö kommune bygger forskole med plads til 72 elever, med start i oktober 2007. der er tegninger og flere informationer på Skräddarebyns website: http://skraddarebyn.se/viewtopic.php?f=6&t=30 http://skraddarebyn.se/viewtopic.php?f=6&t=3 De 2 permanente huse bliver færdig i foråret 2008. Det er uvist om pavilionen bliver, eller senere fjernes. hilsen, Rene :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2007 jeg er med i styrelsen for BRF5/Skräddarebyn i Annestad, og følger derfor interesseret med i kommunens byggeri lige udenfor mit vindue. Det interessere sikkert også dem med børn i Bunkeflostrand. Malmö kommune bygger forskole med plads til 72 elever, med start i november 2007 i en midlertidig pavilion. der er tegninger og flere informationer på Skräddarebyns website: http://skraddarebyn.se/viewtopic.php?f=6&t=30 http://skraddarebyn.se/viewtopic.php?f=6&t=3 De 2 permanente huse bliver færdig i foråret 2008. Det er uvist om pavilionen bliver, eller senere fjernes. hilsen, Rene :) Vores lille Mathias skal starte i en midlertidig förskola over på pileängen den 15. august og vi fik at vide at den förskola i annestad ville være færdig i september og så ville han komme derover. MVH Peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
repeat 0 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2007 Hej Peter, Så ses vi der. Vores datter Anna-Sophia skal starte samme dag.:th2: Og det bliver nu meget dejligt, når de for bygget færdigt i Annestad, så man ikke har så langt til dagis. Det midlertidige sted, kan jo nærmest ikke ligge dårligere når man skal til DK bagefter. Mvh Peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2007 Nej det ligger lige modsat af hvad man skal, men nu arb jeg en uge nathold og så en uge fri, så jeg regner med at det er mig der får lov til at smide ham derover og så kan konen tage på arb. Skal i også starte i nygning D ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
repeat 0 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2007 Jepper. Kl.10 Vi havde egentlig først fået plads fra d.29, men vi havde taget ferie i ugerne før, og ingen af os kunne rigtig være der den første tid efter d.29. Så vi fik starten flyttet til d.15. Er spændt på hvilke slags sted det er:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2007 Jepper. Kl.10 Vi havde egentlig først fået plads fra d.29, men vi havde taget ferie i ugerne før, og ingen af os kunne rigtig være der den første tid efter d.29. Så vi fik starten flyttet til d.15. Er spændt på hvilke slags sted det er:) Inden vi flyttede herover var vi over og besøge dem, dog i en af de andre bygninger, og det så rigtig fint ud, meget søde og børnene kommer bestemt ikke til at kede sig. De skulle jo gerne komme trætte hjem. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
repeat 0 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2007 Inden vi flyttede herover var vi over og besøge dem' date=' dog i en af de andre bygninger, og det så rigtig fint ud, meget søde og børnene kommer bestemt ikke til at kede sig. De skulle jo gerne komme trætte hjem. :th2:[/quote'] Hehe helt enig. Jeg skal selv på skole i jylland 3 mdr fra sept. Så det bliver min kone som kommer til at kæmpe med det i starten. Sjovt i allerede fik det at vide den gang. Vi har kæmpet længe med dem, bare for at få en dato. Stedet var jo ikke vores valg, da vi havde søgt nogle af de allerde etableret. Men med tiden at have en dagis næsten i baghaven er jo ret så lækkert. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DiveMaster 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 På mandag den 8 oktober bliver den nye forskole i Annestad taget ibrug! Seneste billeder af byggeriet fra idag den 5 oktober findes her: http://www.skraddarebyn.se/viewtopic.php?f=6&t=68 ikke noget arkitektonisk mesterværk, men hey, for 2 måneder siden var der en pløjemark! :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Federspiel 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2007 Hej !! Vi har også søgt om at få vores søn over i Annestad förskola, men Malmö kommune siger at alt er optaget derover ;-( Vi kommer fra Trelleborg, der går vores søn stadig i dagis, da Malmö kommune ikke har en plads til os her...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2007 Hej !! Vi har også søgt om at få vores søn over i Annestad förskola, men Malmö kommune siger at alt er optaget derover ;-( Vi kommer fra Trelleborg, der går vores søn stadig i dagis, da Malmö kommune ikke har en plads til os her...... Det er bare og blive med at ringe til dem og presse dem, der er lige startet 2 nye på vores søns stue for små 14 dage siden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Federspiel 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2007 Vi har både ringet og mailet med en der hedder Carina på Kommunen, men hun siger bare "at hun gør hvad hun kan" Det er bare ikke godt nok. Sidst vi snakkede med hende, sagde hun at der åbnede en ny dagis i Linhamm til dec. så der kunne vi måske få en plads...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
benjaminsmor 10 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2007 ventetid?? Hej er der nogen der ved ca hvor lang tid jeg kan regne med at vente for at få en plads til forskolen i Annestad?? Jeg har netop lige skrevet min søn op. Mvh Melissa Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2007 Hej er der nogen der ved ca hvor lang tid jeg kan regne med at vente for at få en plads til forskolen i Annestad?? Jeg har netop lige skrevet min søn op. Mvh Melissa Først skal din søn være et år og så kan du lægge ca 3 måneder til, det er vores erfaring. Dog skal du ikke være sikker på at du får en ilads lige netop i annestad. Men du skal ikke være bange for at presse kommunen, selvom du måske ikke får noget ud af det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
benjaminsmor 10 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2007 Ok tak for svaret. Min søn er 13 måneder, men det haster slet ikke for jeg har heldigvis en mor der er pensionist som glædeligt passer ham så lang tid det tager, så jeg vil helst vente på den lige overfor min opgangs dør :) Men jeg ringer til dem en gang imellem... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2007 Ok tak for svaret. Min søn er 13 måneder' date=' men det haster slet ikke for jeg har heldigvis en mor der er pensionist som glædeligt passer ham så lang tid det tager, så jeg vil helst vente på den lige overfor min opgangs dør :) Men jeg ringer til dem en gang imellem...[/quote'] ok det er godt. Vi har vores søn mathias derover og vi er rigtig tilfredse med det. De er søde og venlige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Federspiel 10 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2007 Hej Melissa Jeg søgte også om plads i Annestad forskole til vores søn pr. 1/9-07. Vi har lige fået en plads pr. 1/1-08 i Tygelsjö. Vi kan ikke engang få noget i Bunkeflostrand, fordi der er så mange der flytter herud...... Dem der bor i Malmö kommune og har skrevet deres barn op til forskole, men så flytter herud, får en plads først. I september stod vores søn som nr. 32 i oktober stod han som nr. 68........ Hilsen Carina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2007 De bygger jo en förskola mere på det stykke som der ikke er bygget på endnu, men den er først færdig i slutningen af næste år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 Så er de gået igang med at måle op til en daggis mere her i annestad. Har talt lidt med dem, og den skal være færdig om et lille års tid fik jeg at vide. Fint nok, for der mangler jo stadig mange pladser her i bunkeflo. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Federspiel 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 Det ville være lækkert hvis Sebastian kunne få en plads herude. Vi har jo fået en plads i Tygesjö, den er nu også meget god, men det andet ville da være bedre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2008 Det ville være lækkert hvis Sebastian kunne få en plads herude. Vi har jo fået en plads i Tygesjö' date=' den er nu også meget god, men det andet ville da være bedre.[/quote'] Ja der er desværre bare lang tif til den er færdig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites