Jump to content
DiveMaster

Ny forskole i Annestad/Bunkeflostrand

Recommended Posts

jeg er med i styrelsen for BRF5/Skräddarebyn i Annestad, og følger derfor interesseret med i kommunens byggeri lige udenfor mit vindue. Det interessere sikkert også dem med børn i Bunkeflostrand. Malmö kommune bygger forskole med plads til 72 elever, med start i oktober 2007. der er tegninger og flere informationer på Skräddarebyns website: http://skraddarebyn.se/viewtopic.php?f=6&t=30 http://skraddarebyn.se/viewtopic.php?f=6&t=3 De 2 permanente huse bliver færdig i foråret 2008. Det er uvist om pavilionen bliver, eller senere fjernes. hilsen, Rene :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jeg er med i styrelsen for BRF5/Skräddarebyn i Annestad, og følger derfor interesseret med i kommunens byggeri lige udenfor mit vindue. Det interessere sikkert også dem med børn i Bunkeflostrand. Malmö kommune bygger forskole med plads til 72 elever, med start i november 2007 i en midlertidig pavilion. der er tegninger og flere informationer på Skräddarebyns website: http://skraddarebyn.se/viewtopic.php?f=6&t=30 http://skraddarebyn.se/viewtopic.php?f=6&t=3 De 2 permanente huse bliver færdig i foråret 2008. Det er uvist om pavilionen bliver, eller senere fjernes. hilsen, Rene :)
Vores lille Mathias skal starte i en midlertidig förskola over på pileängen den 15. august og vi fik at vide at den förskola i annestad ville være færdig i september og så ville han komme derover. MVH Peter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Peter, Så ses vi der. Vores datter Anna-Sophia skal starte samme dag.:th2: Og det bliver nu meget dejligt, når de for bygget færdigt i Annestad, så man ikke har så langt til dagis. Det midlertidige sted, kan jo nærmest ikke ligge dårligere når man skal til DK bagefter. Mvh Peter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jepper. Kl.10 Vi havde egentlig først fået plads fra d.29, men vi havde taget ferie i ugerne før, og ingen af os kunne rigtig være der den første tid efter d.29. Så vi fik starten flyttet til d.15. Er spændt på hvilke slags sted det er:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jepper. Kl.10 Vi havde egentlig først fået plads fra d.29, men vi havde taget ferie i ugerne før, og ingen af os kunne rigtig være der den første tid efter d.29. Så vi fik starten flyttet til d.15. Er spændt på hvilke slags sted det er:)
Inden vi flyttede herover var vi over og besøge dem, dog i en af de andre bygninger, og det så rigtig fint ud, meget søde og børnene kommer bestemt ikke til at kede sig. De skulle jo gerne komme trætte hjem. :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Inden vi flyttede herover var vi over og besøge dem' date=' dog i en af de andre bygninger, og det så rigtig fint ud, meget søde og børnene kommer bestemt ikke til at kede sig. De skulle jo gerne komme trætte hjem. :th2:[/quote'] Hehe helt enig. Jeg skal selv på skole i jylland 3 mdr fra sept. Så det bliver min kone som kommer til at kæmpe med det i starten. Sjovt i allerede fik det at vide den gang. Vi har kæmpet længe med dem, bare for at få en dato. Stedet var jo ikke vores valg, da vi havde søgt nogle af de allerde etableret. Men med tiden at have en dagis næsten i baghaven er jo ret så lækkert. :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej !! Vi har også søgt om at få vores søn over i Annestad förskola, men Malmö kommune siger at alt er optaget derover ;-( Vi kommer fra Trelleborg, der går vores søn stadig i dagis, da Malmö kommune ikke har en plads til os her......
Det er bare og blive med at ringe til dem og presse dem, der er lige startet 2 nye på vores søns stue for små 14 dage siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har både ringet og mailet med en der hedder Carina på Kommunen, men hun siger bare "at hun gør hvad hun kan" :confused: Det er bare ikke godt nok. Sidst vi snakkede med hende, sagde hun at der åbnede en ny dagis i Linhamm til dec. så der kunne vi måske få en plads......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej er der nogen der ved ca hvor lang tid jeg kan regne med at vente for at få en plads til forskolen i Annestad?? Jeg har netop lige skrevet min søn op. Mvh Melissa
Først skal din søn være et år og så kan du lægge ca 3 måneder til, det er vores erfaring. Dog skal du ikke være sikker på at du får en ilads lige netop i annestad. Men du skal ikke være bange for at presse kommunen, selvom du måske ikke får noget ud af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok tak for svaret. Min søn er 13 måneder, men det haster slet ikke for jeg har heldigvis en mor der er pensionist som glædeligt passer ham så lang tid det tager, så jeg vil helst vente på den lige overfor min opgangs dør :) Men jeg ringer til dem en gang imellem...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ok tak for svaret. Min søn er 13 måneder' date=' men det haster slet ikke for jeg har heldigvis en mor der er pensionist som glædeligt passer ham så lang tid det tager, så jeg vil helst vente på den lige overfor min opgangs dør :) Men jeg ringer til dem en gang imellem...[/quote'] ok det er godt. Vi har vores søn mathias derover og vi er rigtig tilfredse med det. De er søde og venlige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Melissa Jeg søgte også om plads i Annestad forskole til vores søn pr. 1/9-07. Vi har lige fået en plads pr. 1/1-08 i Tygelsjö. Vi kan ikke engang få noget i Bunkeflostrand, fordi der er så mange der flytter herud...... Dem der bor i Malmö kommune og har skrevet deres barn op til forskole, men så flytter herud, får en plads først. I september stod vores søn som nr. 32 i oktober stod han som nr. 68........ Hilsen Carina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites