Jump to content
Guest Trine

Pas på med at oplyse korrekt fødselsdato....

Recommended Posts

Guest Trine
http://fpn.dk/motor/article1018890.ece Hvad var det for et stjernetegn du havde SM?? Stenbuk?? ah Vandmand det er rigtigt... Vandmanden (20.01. – 19.02.): Excentriske. Kan finde på at bryde gældende regler i pressede situationer eller via impuls. der er måske noget om snakken...........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Skorpionen (23.10.-21.11.): Mangler fleksibilitet. Kan være emotionel og hævngerrig, hvis de følger sig uretfærdigt behandlet. Så I kan være glade for jeg har en lille skoda og ikke en stor monstertruck ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Useriøst :)

der er måske noget om snakken...........
"Brian SM" burde måske overveje at skifte fødselsdato til denne :laugh: Skytten (22.11.- 21.12.): Bilkørsel kan være en uforpligtende leg. De kan blive berusede af farten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
http://fpn.dk/motor/article1018890.ece Hvad var det for et stjernetegn du havde SM?? Stenbuk?? ah Vandmand det er rigtigt... Vandmanden (20.01. – 19.02.): Excentriske. Kan finde på at bryde gældende regler i pressede situationer eller via impuls. der er måske noget om snakken...........
Hov hov , jeg er også vandmand........ hælder mere til det impulsive ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skorpionen (23.10.-21.11.): Mangler fleksibilitet. Kan være emotionel og hævngerrig, hvis de følger sig uretfærdigt behandlet. Så I kan være glade for jeg har en lille skoda og ikke en stor monstertruck ;)
Skorpionen (23.10.-21.11.): ME ME ME Mangler fleksibilitet. Kan være emotionel og hævngerrig, hvis de følger sig uretfærdigt behandlet. hmm kan godt forstå hvorfor bliver jeg hidsig hvis nogen overhaler mig Højre om hehe, de får finger og en dyd og en (narrrrrrrøv ) ehhe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Uha det må være hårdt.....Hovedparten af trafikken i VestEuropa overhaler venstre om..........:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Uha det må være hårdt.....Hovedparten af trafikken i VestEuropa overhaler venstre om..........:lol:
Ups, jeg mente højre men skrev venstre .. læs lige den Kan være emotionel og hævngerrig, hvis de følger sig uretfærdigt behandlet. hhee

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

"Hænger sig i detaljer, detaljer og regler. Kan have en nervøs og rykkende kørestil." ja, pænt usikker i overhalingsbanen...eller hvordan det nu er ;) :fight: horoskoper :D men altså mht. regler, jo jeg er da fuldt bevidst om det når jeg kører mere end der står på skiltene ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites