Guest Trine Anmeld indhold Skrevet July 23, 2007 http://fpn.dk/motor/article1018890.ece Hvad var det for et stjernetegn du havde SM?? Stenbuk?? ah Vandmand det er rigtigt... Vandmanden (20.01. – 19.02.): Excentriske. Kan finde på at bryde gældende regler i pressede situationer eller via impuls. der er måske noget om snakken........... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2007 Herligt :th2: Vædderen (20.03. – 20.04.): Impulsiv, hurtig i vendingen, konkurrenceminded - vil komme først. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2007 Skorpionen (23.10.-21.11.): Mangler fleksibilitet. Kan være emotionel og hævngerrig, hvis de følger sig uretfærdigt behandlet. Så I kan være glade for jeg har en lille skoda og ikke en stor monstertruck ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2007 Tyren (20.04.- 21.05.): Stabil og giver oftest plads til andre - men kan insistere på sin ret. Jeg kan kun sige at det er helt rigtigt.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrunaway 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2007 Hm...ser ud til at jeg skal have sportsvognen bygget ud med en HUMMER!!! Skorpionen (23.10.-21.11.): Mangler fleksibilitet. Kan være emotionel og hævngerrig, hvis de følger sig uretfærdigt behandlet. WWWrrroooommmm:fight: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 23, 2007 Useriøst :) der er måske noget om snakken........... "Brian SM" burde måske overveje at skifte fødselsdato til denne Skytten (22.11.- 21.12.): Bilkørsel kan være en uforpligtende leg. De kan blive berusede af farten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2007 Væderen Det klør i højre fod på Motervejen, men prøver at holde mig lidt på måtten. Jeg synes tit og ofte man ser en Brian med 160 i timen over broen. Hvilken stjernetegn er de så? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2007 http://fpn.dk/motor/article1018890.ece Hvad var det for et stjernetegn du havde SM?? Stenbuk?? ah Vandmand det er rigtigt... Vandmanden (20.01. – 19.02.): Excentriske. Kan finde på at bryde gældende regler i pressede situationer eller via impuls. der er måske noget om snakken........... Hov hov , jeg er også vandmand........ hælder mere til det impulsive ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2007 Skorpionen (23.10.-21.11.): Mangler fleksibilitet. Kan være emotionel og hævngerrig, hvis de følger sig uretfærdigt behandlet. Så I kan være glade for jeg har en lille skoda og ikke en stor monstertruck ;) Skorpionen (23.10.-21.11.): ME ME ME Mangler fleksibilitet. Kan være emotionel og hævngerrig, hvis de følger sig uretfærdigt behandlet. hmm kan godt forstå hvorfor bliver jeg hidsig hvis nogen overhaler mig Højre om hehe, de får finger og en dyd og en (narrrrrrrøv ) ehhe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret July 23, 2007 Uha det må være hårdt.....Hovedparten af trafikken i VestEuropa overhaler venstre om.......... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2007 Uha det må være hårdt.....Hovedparten af trafikken i VestEuropa overhaler venstre om.......... Ups, jeg mente højre men skrev venstre .. læs lige den Kan være emotionel og hævngerrig, hvis de følger sig uretfærdigt behandlet. hhee Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scion 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2007 "Hænger sig i detaljer, detaljer og regler. Kan have en nervøs og rykkende kørestil." ja, pænt usikker i overhalingsbanen...eller hvordan det nu er ;) horoskoper :D men altså mht. regler, jo jeg er da fuldt bevidst om det når jeg kører mere end der står på skiltene ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Liverpool CHL 5X 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2007 Tvillingerne (21.05.- 20.06.): Bilkørsel er let for mennesker født i stjernetegnet. Men de kan finde på at multitaske i for høj grad: Ser på fortovet, mens de taler i telefor og indstiller gps'en Kan også passe babyen hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites