Jump to content
aluxus

Øl i Malmö - 3/4 august?

Recommended Posts

Klaaaart

Lilletorvet er vist det mest oplagte.... Siden du er organisator' date=' så ankommer du vel med et stort dannebrog, så du kan genkendes på lang afstand :th2:[/quote'] Hahaha, jeg kommer i intet andet end et Dannebrogsflag... Hmm men så endnu engang dikterer jeg hvad vi skal. Kl 17 på Lilla Torget.. Hvad hedder den cafe der rimer? Wolly Polly eller sådan noget lignende :lol: ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det snart...!!! Hej alle sammen, så er det snart lørdag, og i den forbindelse havde jeg tænkt mig at bestille et bord... Hvis man tager udgangspunkt i dem der allerede har svaret, bliver vi omkring 20... Men, men, men folk kan jo have fået andre planer i mellemtiden.. Gider dem der ved de kommer smide mig en PM? Glæder mig til at møde Jer! :p Lørdag kl 17 på Mello Yello..................:laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej alle sammen, så er det snart lørdag, og i den forbindelse havde jeg tænkt mig at bestille et bord... Hvis man tager udgangspunkt i dem der allerede har svaret, bliver vi omkring 20... Men, men, men folk kan jo have fået andre planer i mellemtiden.. Gider dem der ved de kommer smide mig en PM? Glæder mig til at møde Jer! :p Lørdag kl 17 på Mello Yello..................:laugh:
Tror skam ikke du kan bestille bord til så mange på en lørdag, men vi er friske til øl og vand!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hvorfor vil du bestille bord? til at spise eller?
Bare for at have et sted at sidde? Er det anderledes i malmø? kan man bare dukke op så mange mennesker, hvad hvis der ikke er plads? Er der nogen der har nummeret før jeg leder efter det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så...dudes & dudettes. Tiden er oprinden til indtagelse af flydende væsker i rigelige mængder :thumbup: Er der nogle der gider sende mig hjem i en vogn, når jeg ikke kan stå op længere!? :th2: (adresse fåes ved PM eller persolig henvendelse....) :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så...dudes & dudettes. Tiden er oprinden til indtagelse af flydende væsker i rigelige mængder :thumbup: Er der nogle der gider sende mig hjem i en vogn, når jeg ikke kan stå op længere!? :th2: (adresse fåes ved PM eller persolig henvendelse....) :D
Skal du allereden hjem:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for sidst, allesammen! Det var suuuuper-hyggeligt at drikke skumle drinks med jer. Dét skal vi klart gøre igen. :D Jeg har scoret en omgang tømmermænd og minus-stemme - så det var det hele værd *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak for sidst, allesammen! Det var suuuuper-hyggeligt at drikke skumle drinks med jer. Dét skal vi klart gøre igen. :D Jeg har scoret en omgang tømmermænd og minus-stemme - så det var det hele værd *gg*
Jep takker. .... og jeg er med på minus stemmen......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Jeg har scoret en omgang tømmermænd og minus-stemme - så det var det hele værd *gg*
Var det alt du kunne få hevet i land:love: .....også på Skeppsbron:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites