aluxus 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2007 Klaaaart Lilletorvet er vist det mest oplagte.... Siden du er organisator' date=' så ankommer du vel med et stort dannebrog, så du kan genkendes på lang afstand :th2:[/quote'] Hahaha, jeg kommer i intet andet end et Dannebrogsflag... Hmm men så endnu engang dikterer jeg hvad vi skal. Kl 17 på Lilla Torget.. Hvad hedder den cafe der rimer? Wolly Polly eller sådan noget lignende ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2007 Wolly Polly eller sådan noget lignende ?Mello Yello Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aluxus 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2007 Mello Yello Det var lige det jeg mente. kl 17 på Mello Yello! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nikolaj 10 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2007 er der plads ved bordet.. jeg melder mig også til, hvis jeg ka nå det.. det hele lyder som en go ide og jeg ku godt trænge til en fri aften Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Skumhest 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2007 På jeg er! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aluxus 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2007 du er på På jeg er! :th2: Det er da noteret så :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aluxus 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2007 Så er det snart...!!! Hej alle sammen, så er det snart lørdag, og i den forbindelse havde jeg tænkt mig at bestille et bord... Hvis man tager udgangspunkt i dem der allerede har svaret, bliver vi omkring 20... Men, men, men folk kan jo have fået andre planer i mellemtiden.. Gider dem der ved de kommer smide mig en PM? Glæder mig til at møde Jer! :p Lørdag kl 17 på Mello Yello.................. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2007 hvorfor vil du bestille bord? til at spise eller? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2007 Hej alle sammen, så er det snart lørdag, og i den forbindelse havde jeg tænkt mig at bestille et bord... Hvis man tager udgangspunkt i dem der allerede har svaret, bliver vi omkring 20... Men, men, men folk kan jo have fået andre planer i mellemtiden.. Gider dem der ved de kommer smide mig en PM? Glæder mig til at møde Jer! :p Lørdag kl 17 på Mello Yello.................. Tror skam ikke du kan bestille bord til så mange på en lørdag, men vi er friske til øl og vand! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aluxus 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2007 hvorfor vil du bestille bord? til at spise eller? Bare for at have et sted at sidde? Er det anderledes i malmø? kan man bare dukke op så mange mennesker, hvad hvis der ikke er plads? Er der nogen der har nummeret før jeg leder efter det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Velo 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2007 Jeg kommer også, så bestil du bare bord på Mello Yello eller Yello Mello Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2007 Vi regner også med at komme to styks, måske ikke lige til klokken 17, men nok lidt senere :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2007 Så...dudes & dudettes. Tiden er oprinden til indtagelse af flydende væsker i rigelige mængder Er der nogle der gider sende mig hjem i en vogn, når jeg ikke kan stå op længere!? :th2: (adresse fåes ved PM eller persolig henvendelse....) :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2007 Så...dudes & dudettes. Tiden er oprinden til indtagelse af flydende væsker i rigelige mængder Er der nogle der gider sende mig hjem i en vogn, når jeg ikke kan stå op længere!? :th2: (adresse fåes ved PM eller persolig henvendelse....) :D Skal du allereden hjem:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Velo 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2007 Hvor mødes vi??? Bare ved Mello eller???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2007 Tak for sidst, allesammen! Det var suuuuper-hyggeligt at drikke skumle drinks med jer. Dét skal vi klart gøre igen. :D Jeg har scoret en omgang tømmermænd og minus-stemme - så det var det hele værd *gg* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2007 Tak for sidst, allesammen! Det var suuuuper-hyggeligt at drikke skumle drinks med jer. Dét skal vi klart gøre igen. :D Jeg har scoret en omgang tømmermænd og minus-stemme - så det var det hele værd *gg* Jep takker. .... og jeg er med på minus stemmen...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 5, 2007 Jeg har scoret en omgang tømmermænd og minus-stemme - så det var det hele værd *gg* Var det alt du kunne få hevet i land:love: .....også på Skeppsbron:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2007 Var det alt du kunne få hevet i land:love: .....også på Skeppsbron:rolleye:Haha...well - theres a time for everything :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites