Jump to content
aluxus

Øl i Malmö - 3/4 august?

Recommended Posts

Hej alle Sidste år var der "sommerfest" ( kan ikke huske hvad det hedder ) i Malmö city er der nogle der ved hvornår den står på i år ? Det var smader hyggeligt, fyldt med boder med mad fra hele verden, og taske boder og smykke boder....... Med sommer hilsen Nadynka
Var det ikke en ide at mødes? jeg har surfet rundt herinde, (som man jo skal, ellers får man tæsk), og jeg stødte på at i tidligere har mødtes på lilla Torg til en øl, og lidt komsammen. Der er mange der har nævnt ideen, nu påtager jeg mig den. Hvem vil drikke øl med mig??? :D :D :D Hvem kan hvornår, og hvor? og- det kan godt være at dette står under den forkerte tråd, men nu står det der, og jeg er ikke en super LOL/ROFL IT haj, så jeg håber at I bærer over med mig :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tja....sidder da i Kbh. og overvejer om byturen skal falde i Kbh eller Malmø iaften - fodbold med drengene i fælledparken er jo heller ikke helt dumt :)
Sidder selv i cph, men det bliver desværre en tur i sommerhuset i aften for mit vedkommende.. Men jeg tænkte noget i nærmeste fremtid, skal være sammen med Nadynka i morgen, så vi kunne evt finde en dato?? Hvis der ikke er andre der melder sig? :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er klar - D. 3. eller 4. august. PS. Husk vovsen :th2:
Den er jeg med på, det er det samme for mig om det er den 3 el 4. Og super med lidt intiativ,er jo meget ny her, så det ville være skønt at møde nogle allierede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
og- det kan godt være at dette står under den forkerte tråd' date=' men nu står det der, og jeg er ikke en super LOL/ROFL IT haj, så jeg håber at I bærer over med mig :fight:[/quote']...og derfor flyttede über-nørden indlæggene til ny tråd under "Arrangementer" :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også på vej ud af døren, og er først retur herinde mandag. :cry: For som alle I jo ved, så kan man ikke slå en prut i sverige hvis man ikke har et personnummar, og skatteverket lader vente på sig. Så sådan noget nymodens som internet har jeg først mandag.:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Nadynka
Sidder selv i cph, men det bliver desværre en tur i sommerhuset i aften for mit vedkommende.. Men jeg tænkte noget i nærmeste fremtid, skal være sammen med Nadynka i morgen, så vi kunne evt finde en dato?? Hvis der ikke er andre der melder sig? :rolleye:
Yes det skal vi nemmerlig og ihh det bliver så hyggeligt:lol: Og smid lige en dato med hensyn til det andet der....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ah come on ... skal lidt vand slå dig ud ' date=' når vi nu skal have lidt vaser.....[/quote'] Så længe vaserne ikke bliver fortyndet går det jo nok :) Tror også jeg kan drikke et par stykker den weekend.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lilletorvet er vist det mest oplagte.... Siden du er organisator, så ankommer du vel med et stort dannebrog, så du kan genkendes på lang afstand :th2:

Jamen øh, jeg kan også bedst den 4/8... Så det er vel det vi siger? Noget med kl 17 på Lilla Torget? Eller er der andre steder der er mere oplagt? :new:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites