aluxus 10 Anmeld indhold Skrevet July 20, 2007 Hej alle Sidste år var der "sommerfest" ( kan ikke huske hvad det hedder ) i Malmö city er der nogle der ved hvornår den står på i år ? Det var smader hyggeligt, fyldt med boder med mad fra hele verden, og taske boder og smykke boder....... Med sommer hilsen Nadynka Var det ikke en ide at mødes? jeg har surfet rundt herinde, (som man jo skal, ellers får man tæsk), og jeg stødte på at i tidligere har mødtes på lilla Torg til en øl, og lidt komsammen. Der er mange der har nævnt ideen, nu påtager jeg mig den. Hvem vil drikke øl med mig??? :D :D :D Hvem kan hvornår, og hvor? og- det kan godt være at dette står under den forkerte tråd, men nu står det der, og jeg er ikke en super LOL/ROFL IT haj, så jeg håber at I bærer over med mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrunaway 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2007 Hvem sagde øl??:p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aluxus 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2007 Hvem sagde øl??:p Der gik ikke mange sekunder hva? Det gjorde jeg!! Er vi friske? (det jeg har set af dine indlæg fortæller mig at det er du?) :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrunaway 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2007 Tja....sidder da i Kbh. og overvejer om byturen skal falde i Kbh eller Malmø iaften - fodbold med drengene i fælledparken er jo heller ikke helt dumt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aluxus 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2007 Tja....sidder da i Kbh. og overvejer om byturen skal falde i Kbh eller Malmø iaften - fodbold med drengene i fælledparken er jo heller ikke helt dumt :) Sidder selv i cph, men det bliver desværre en tur i sommerhuset i aften for mit vedkommende.. Men jeg tænkte noget i nærmeste fremtid, skal være sammen med Nadynka i morgen, så vi kunne evt finde en dato?? Hvis der ikke er andre der melder sig? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrunaway 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2007 Jeg er klar - D. 3. eller 4. august. PS. Husk vovsen :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aluxus 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2007 Jeg er klar - D. 3. eller 4. august. PS. Husk vovsen :th2: Den er jeg med på, det er det samme for mig om det er den 3 el 4. Og super med lidt intiativ,er jo meget ny her, så det ville være skønt at møde nogle allierede. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2007 og- det kan godt være at dette står under den forkerte tråd' date=' men nu står det der, og jeg er ikke en super LOL/ROFL IT haj, så jeg håber at I bærer over med mig [/quote']...og derfor flyttede über-nørden indlæggene til ny tråd under "Arrangementer" :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrunaway 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2007 Så er det ud af røret og afsted til Fælledparken herfra. Begge dage er fri indtil videre, så book løs!!:th2: Nu er der fussbal, grilmad og øller! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aluxus 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2007 Jeg er også på vej ud af døren, og er først retur herinde mandag. For som alle I jo ved, så kan man ikke slå en prut i sverige hvis man ikke har et personnummar, og skatteverket lader vente på sig. Så sådan noget nymodens som internet har jeg først mandag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Nadynka Anmeld indhold Besvaret July 20, 2007 Sidder selv i cph, men det bliver desværre en tur i sommerhuset i aften for mit vedkommende.. Men jeg tænkte noget i nærmeste fremtid, skal være sammen med Nadynka i morgen, så vi kunne evt finde en dato?? Hvis der ikke er andre der melder sig? Yes det skal vi nemmerlig og ihh det bliver så hyggeligt:lol: Og smid lige en dato med hensyn til det andet der.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2007 Ved ikke lige om jeg kan de dage, men er jeg hjemme er jeg altid klar på øl :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2007 Du mener vi Thyge.........;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kennet86 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2007 hvis jeg må "nøjes" med cola er jeg også frisk :)... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Schacke 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2007 hvis jeg må "nøjes" med cola er jeg også frisk :)... Og den tilslutter jeg mig også :th2: Kan dog bedst lørdag d. 4/8...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2007 Jeg kan også bedst d. 4... Og den tilslutter jeg mig også :th2: Kan dog bedst lørdag d. 4/8...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kennet86 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2007 den 4 er også bedst for mig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2007 Du mener vi Thyge.........;) Er der noget I ikke har fortalt os andre??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2007 hov hov du ........ den tager vi lige hvis du dukker op Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2007 hov hov du ........ den tager vi lige hvis du dukker op Hvis det bliver ligeså godt vejr som vi har nu tager jeg HELT sikkert med.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2007 Hvis det bliver ligeså godt vejr som vi har nu tager jeg HELT sikkert med.. Ah come on ... skal lidt vand slå dig ud , når vi nu skal have lidt vaser..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrunaway 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2007 Jeg er klar. d. 4 er booket! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2007 Ah come on ... skal lidt vand slå dig ud ' date=' når vi nu skal have lidt vaser.....[/quote'] Så længe vaserne ikke bliver fortyndet går det jo nok :) Tror også jeg kan drikke et par stykker den weekend. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aluxus 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2007 Øldrikkeri Jamen øh, jeg kan også bedst den 4/8... Så det er vel det vi siger? Noget med kl 17 på Lilla Torget? Eller er der andre steder der er mere oplagt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrunaway 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2007 Lilletorvet er vist det mest oplagte.... Siden du er organisator, så ankommer du vel med et stort dannebrog, så du kan genkendes på lang afstand :th2: Jamen øh, jeg kan også bedst den 4/8... Så det er vel det vi siger? Noget med kl 17 på Lilla Torget? Eller er der andre steder der er mere oplagt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites