jacobe 10 Anmeld indhold Skrevet July 20, 2007 ...og nej Gio, jeg har ikke postet i den forkerte gruppe :) Jeg sad nemlig idag og ledte efter info om at være på dagpenge/supp. dagpenge, når man driver selvstændigt bi-erhverv. På Krifa's hjemmeside fandt jeg dette: "Vi skal tage stilling til, om vi mener, det er realistisk, at du kan passe virksomheden og et fuldtidsarbejde på én gang. Ellers kan du slet ikke få dagpenge." Dén lader vi lige stå et øjeblik... God weekend! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2007 LOL! ...og nu er du efterhånden oppe på en del skylde-bajere. Både for konsulent-bistand og for at ha´ lov-til-at-svine-moderator :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2007 LOL! ...og nu er du efterhånden oppe på en del skylde-bajere. Både for konsulent-bistand og for at ha´ lov-til-at-svine-moderator :th2: Selv *LOL*!!! Men jeg har jo tilbudt en bajer før, så du siger bare til! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2007 Selv *LOL*!!! Men jeg har jo tilbudt en bajer før' date=' så du siger bare til![/quote']Jeg glæder mig til at se Blentarp :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites