MC Manden 10 Anmeld indhold Skrevet July 16, 2007 Jeg ville høre om der var nogle der kunne gi' et lift imorgen tidlig. Jeg bor i Bruksparken, Hököpinge så hvis der er nogle i nærheden der kører mod kbh, så ville jeg sætte umådelig stor pris på et lift. Afgang mellem kl. 7 og 9.30 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 Det er vel den 17/7????? Menjeg kender en der hedder Palle der bor ovre i 5'eren..... Han kører på samme tid som dig...... Ellers er der jo Credde.......Stabil som altid!!! Ellers er der jo LotteB herinde fra.....Hun bor i nr 4....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 Det er vel den 17/7????? Menjeg kender en der hedder Palle der bor ovre i 5'eren..... Han kører på samme tid som dig...... Ellers er der jo Credde.......Stabil som altid!!! Nej, jeg ville faktisk ha' haft liftet for en måned siden... Ja, det er nok den 17/7 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 @ Palle....... Nogle er i god tid og andre hænger lidt i bremsen......:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 Jeg ville høre om der var nogle der kunne gi' et lift imorgen tidlig. Jeg bor i Bruksparken, Hököpinge så hvis der er nogle i nærheden der kører mod kbh, så ville jeg sætte umådelig stor pris på et lift. Afgang mellem kl. 7 og 9.30 Det er vel den 17/7????? Menjeg kender en der hedder Palle der bor ovre i 5'eren..... Han kører på samme tid som dig...... Ellers er der jo Credde.......Stabil som altid!!! Ellers er der jo LotteB herinde fra.....Hun bor i nr 4....... Tak Mule, hvad er jeg så? Ustabil:eek: McMand: Jeg kører i morgen kl. 7:50-7:55 til Gothersgade, så hvis du tør, er du velkommen;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 Nååår ja.....Man kan jo tolke ting som man vil, men hensigten var jo absolut ikke at udstille dig som ustabil.......:) Tak Mule, hvad er jeg så? Ustabil:eek: McMand: Jeg kører i morgen kl. 7:50-7:55 til Gothersgade, så hvis du tør, er du velkommen;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 Nååår ja.....Man kan jo tolke ting som man vil' date=' men hensigten var jo absolut ikke at udstille dig som ustabil.......:)[/quote'] I know, just kidding;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 Jeg forstår ikke kvinder.......Andre herinde der har det problem...??? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 Nix. Det er KUN dig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 Jeg forstår ikke kvinder.......Andre herinde der har det problem...??? ;) :D ........................... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 Jeg forstår ikke kvinder.......Andre herinde der har det problem...??? ;) Det er heller ikke altid vi kvinder liiige forstår dig Mule:rolleyes: :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 Jeg ved det godt..... Jeg er også fra Mars....... Det er heller ikke altid vi kvinder liiige forstår dig Mule:rolleyes: :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites