Jump to content
MC Manden

Lift mod Kbh tirsdag d. 17/6-07

Recommended Posts

Jeg ville høre om der var nogle der kunne gi' et lift imorgen tidlig. Jeg bor i Bruksparken, Hököpinge så hvis der er nogle i nærheden der kører mod kbh, så ville jeg sætte umådelig stor pris på et lift. Afgang mellem kl. 7 og 9.30

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Det er vel den 17/7????? Menjeg kender en der hedder Palle der bor ovre i 5'eren..... Han kører på samme tid som dig......:lol: Ellers er der jo Credde.......Stabil som altid!!! Ellers er der jo LotteB herinde fra.....Hun bor i nr 4.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er vel den 17/7????? Menjeg kender en der hedder Palle der bor ovre i 5'eren..... Han kører på samme tid som dig......:lol: Ellers er der jo Credde.......Stabil som altid!!!
Nej, jeg ville faktisk ha' haft liftet for en måned siden... Ja, det er nok den 17/7

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg ville høre om der var nogle der kunne gi' et lift imorgen tidlig. Jeg bor i Bruksparken, Hököpinge så hvis der er nogle i nærheden der kører mod kbh, så ville jeg sætte umådelig stor pris på et lift. Afgang mellem kl. 7 og 9.30
Det er vel den 17/7????? Menjeg kender en der hedder Palle der bor ovre i 5'eren..... Han kører på samme tid som dig......:lol: Ellers er der jo Credde.......Stabil som altid!!! Ellers er der jo LotteB herinde fra.....Hun bor i nr 4.......
Tak Mule, hvad er jeg så? Ustabil:eek: McMand: Jeg kører i morgen kl. 7:50-7:55 til Gothersgade, så hvis du tør, er du velkommen;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Nååår ja.....Man kan jo tolke ting som man vil, men hensigten var jo absolut ikke at udstille dig som ustabil.......:)

Tak Mule, hvad er jeg så? Ustabil:eek: McMand: Jeg kører i morgen kl. 7:50-7:55 til Gothersgade, så hvis du tør, er du velkommen;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Jeg ved det godt..... Jeg er også fra Mars....... :lol:

Det er heller ikke altid vi kvinder liiige forstår dig Mule:rolleyes: :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites