denrt 10 Anmeld indhold Skrevet July 16, 2007 Vi kører en delvist frisk tur fra Mac D. ved Rosengården / inder ringvej. Tid kl. 19:00 Thomsons väg 1 21373 MALMÖ http://kartor.eniro.se/query?what=map&mop=yp&advert_code=17267349_130&search_word=mcdonalds Det bliver ikke helt så frisk en tur som det plejer, da Thomas ryg stadig ikke er på toppen, men lur mig om ikke der bliver givet lidt gas alligevel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denrt 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 Ny tid. Ny tid. Vi køre først kl. 19:30 skal lige have alle med. mvh René Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 Desværre.. Jeg pakker raceren i aften og kører mod Gelleråsen i morgen... træning + race på lørdag... kryds lige et par fingre :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ole 0 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 Er ved at bytte bagdæk på min MC, håber at blive færdig til kl:19.30 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denrt 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 Nice Så er vi pt. 5-6 stykker. Ole jeg regner med at du når at får skiftet dit bagdæk. mvh René Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nikolaj 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 jeg kommer selvfølgelig også... der skal jo være en til at holde styr på jer... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nikolaj 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 Bruum Bruum og mange tak for motionen i min venstre underarm.. en rigtig go tur ud i terrænet :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ixus 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2007 og mange tak for motionen i min venstre underarm.. en rigtig go tur ud i terrænet :th2: Jeg takker også for en god tur, det var super :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites