Foxy 10 Anmeld indhold Skrevet July 13, 2007 Hej, Hvis man kan bevise, at der er blevet ændret på, hvor meget bilen har kørt,kan man så lade handlen gå tilbage, og i så fald hvilke kriterier skal så være opfyldt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2007 Snak med sælger og forelæg ham sagen, samt beviserne. Hvis han nægter, så skal du igang med en sag. Og så trækker det jo i langdrag. Forhandler eller privat? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Foxy 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2007 forhandler der solgte for en privat Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2007 forhandler der solgte for en privatHar du konfronteret forhandleren med dine beviser? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Foxy 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2007 Jeg har ikke gjort noget endnu, da vi først skal have vores mekaniker til at kigge på det en sidste gang. Derudover ville jeg høre, om der var andre der vidste nærmere om det, så vi ikke risikerede at gøre noget forkert, der kunne svække vores eventuelle sag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 Jeg har ikke gjort noget endnu, da vi først skal have vores mekaniker til at kigge på det en sidste gang. Derudover ville jeg høre, om der var andre der vidste nærmere om det, så vi ikke risikerede at gøre noget forkert, der kunne svække vores eventuelle sag.Faldt lige over denne (tak Nils :p ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites