Martin_M 10 Anmeld indhold Skrevet July 13, 2007 Hej. Jeg skal have lagt gulvvarme (vattenburen) i kælder samt i toilet i stueetagen. I den forbindelse vil jeg lige høre om der er nogen herinde som har fået lagt gulvvarme, og hvem der har gjort det - hvis i har været tilfredse med det... Jeg er også interesseret i at høre hvad i har betalt for det. Har ikke rigtigt kunne opdrive noget på googls.se, og den IVT mand jeg havde ude og gi tilbud på udskiftning fra elpanne til varmluftpumpe sagde det kostede 385 SEK pr kvm + materialer... Håber på input - har desværre ikke kunne søge mig frem til noget herinde... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2007 Vi har fått gjort det (i Danmark) i hall, bryggers, kök och två toaletter och det är underbart. Fråga katten! Vad det kostade vet jag inte, för det var totalrenoveringar inklusive allt. Det handlar ju också om vad det är för golv. Vi hade stöpt golv överallt utom kök så där högg de upp golvet (inte kul) isolerade, la ner rören, och stöpte upp det igen. I köket (trägolv) la de nya ströer, isolering och värmefördelningsplattor + spånplattor. Men det var absolut värt alla pengar och problem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites