Chapelle 10 Anmeld indhold Skrevet July 12, 2007 Ikke nok med at jeg er ny i Helsingborg, jeg er ogsaa helt ny i dette forum og ved ikke helt hvordan tingene skal gribes an herinde - men proever alligevel. Eftersom jeg har boet i Aarhus hele mit liv, kender jeg ikke en sjael i Helsingborg, og det kunne da vaere hyggeligt at opbygge nogle bekendtskaber. Derfor vil jeg hoere, om der er arrangementer for tilflyttere i Helsingborg, eller det er noget man selv skal arrangere? Kan ikke helt finde rundt i arrangementerne paa disse sider, men goer et ihaerdigt forsoeg:new: Mange hilsener Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2007 Velkommen til debatten, C Ja - det er jo i Malmö de fleste ting sker *hehe* - men ellers er det gerne et hit at arrangere noget selv. Folk plejer gerne at være "sugna" på noget festligt :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Chapelle 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2007 Jamen saa har jeg jo valgt den forkerte by:) Maa i gang med at arrangere en grillaften eller lignende. Har dog lidt svaert ved at bruge dette forum.. Kan man soege efter folk i Helsingborg? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2007 Jamen saa har jeg jo valgt den forkerte by:) Maa i gang med at arrangere en grillaften eller lignende. Har dog lidt svaert ved at bruge dette forum.. Kan man soege efter folk i Helsingborg?Der er en tråd dedikeret til Helsingborg --> http://debat.sunddebat.com/forumdisplay.php?f=26 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2007 Jamen saa har jeg jo valgt den forkerte by:) Hvis det afgørende er hvor mange danskere der er, ja så er det Malmö der er sagen. Ellers er der nu federe her. Vores festival er bedre og vi skal nok få det sidste ord i fodbold :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2007 .... og vi skal nok få det sidste ord i fodbold :th2: Ja, det håber jeg sq også - de skal bare ned, de bundby-sympatisører fra MFF Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Chapelle 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2007 Hvis det afgørende er hvor mange danskere der er' date=' ja så er det Malmö der er sagen. Ellers er der nu federe her. Vores festival er bedre og vi skal nok få det sidste ord i fodbold :th2:[/quote'] Dejligt at vide:) Jeg skal helt sikkert til festivalen! Og maaske det er paa tide at skifte AGF ud med et svensk hold:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites