Homer 10 Anmeld indhold Skrevet July 12, 2007 Er så småt ved at være overbevist om at jeg skal have mig en 3-mobilos (på trods af alle rædselshistorierne herinde), men fandt følgende på deres hjemmeside: Hvad koster det, hvis jeg ringer hjem til Danmark, mens jeg er i udlandet? Hvis du ringer fra 3’s netværk, kommer du kun til at betale dansk takst. Det vil sige, at minutprisen er den samme, som hvis du ringede hjemmefra. Opkaldsafgiften er dog 3,95 kr. pr. opkaldsforsøg. Er det en generel opkaldsafgift på 3,95 for alle opkald (altså også mellem 3-mobiler), eller er det kun ved opkald til eksempelvis dansk fastnet. Eller gælder ovenstående slet ikke i Sverige? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret July 12, 2007 Er så småt ved at være overbevist om at jeg skal have mig en 3-mobilos (på trods af alle rædselshistorierne herinde), men fandt følgende på deres hjemmeside: Hvad koster det, hvis jeg ringer hjem til Danmark, mens jeg er i udlandet? Hvis du ringer fra 3’s netværk, kommer du kun til at betale dansk takst. Det vil sige, at minutprisen er den samme, som hvis du ringede hjemmefra. Opkaldsafgiften er dog 3,95 kr. pr. opkaldsforsøg. Er det en generel opkaldsafgift på 3,95 for alle opkald (altså også mellem 3-mobiler), eller er det kun ved opkald til eksempelvis dansk fastnet. Eller gælder ovenstående slet ikke i Sverige? Nej der er særlige "udlandsregler" omkring Sverige... jeg kender til de fleste historier.. min konklusion er: Hvis du holder øje med hvilket net du roamer på og har fattet at Sweden 3G IKKE har noget med "3" at gøre, og du ikke stiller krav til deres kundeservice.. så er det absolut det bedste alternativ. Den overpris folk piver over nu fordi de har roamet på forkert netværk er jo permanent hos alle andre selskaber. Så du er enten meget bedre eller ligeså godt stillet som ved andre selskaber.... Jeg elsker at hade 3, men jeg er stadig kunde hos dem og er glad for mine regninger... (og har i øvrigt lige fået flyttet mit abonnement over i eget navn selvom jeg bor i SE uden at lægge depositum...hvis ud har problemer med det så har jeg deres interne "køreplan" liggende på mail...det er de færreste i kundeservice der kender til den...) Velkommen hos 3:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2007 Som Morke skriver, skal du blot sørger for at være på 3 SE net, dog koster det 32 øre i opkalds afgift i SE mod 29 i DK - men det er til at overleve med de penge du kan spare!!! "Jegg elsker at hade 3....." Det vil jeg godt skrive under på at du gør :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2007 Er så småt ved at være overbevist om at jeg skal have mig en 3-mobilos (på trods af alle rædselshistorierne herinde), men fandt følgende på deres hjemmeside: Hvad koster det, hvis jeg ringer hjem til Danmark, mens jeg er i udlandet? Hvis du ringer fra 3’s netværk, kommer du kun til at betale dansk takst. Det vil sige, at minutprisen er den samme, som hvis du ringede hjemmefra. Opkaldsafgiften er dog 3,95 kr. pr. opkaldsforsøg. Er det en generel opkaldsafgift på 3,95 for alle opkald (altså også mellem 3-mobiler), eller er det kun ved opkald til eksempelvis dansk fastnet. Eller gælder ovenstående slet ikke i Sverige? Jeg synes det er lidt misvisende med de 3,95. Der burde retteligt have stået "undtagen SE". Vi betaler 0,25 pr. opkald også mellem 3 abonnenter. Og ja, jeg har ligesom Trine det samme had/kærlighedsforhold til 3, men i mangel af alternativer, er det absolut det billigste:thumbup: Edit: Koustrup skriver 0,29 i opkaldsafg. Jeg gi´r kun 0,25, men kører også på et meget "gammelt" abonnement, betaler heller intet til 0på3. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2007 Edit: Koustrup skriver 0,29 i opkaldsafg. Jeg gi´r kun 0,25, men kører også på et meget "gammelt" abonnement, betaler heller intet til 0på3. Hey Lotte.... Der huskede jeg forkert, det er rigtigt at med 3boom giver man kun 0,25 (i DK). Til en bemærkning, kan alle få det "gamle" abo. (3boom til 49,- med gratis 0 på3 - alternativt 3boom uden 0på3 til 0,- pr. mdr.), ved efter de 6 mdr. at ringe til deres "kundeservice" og oplyse at man ønsker at opsige da man ikke bruger tlf. så meget mere :-), såfremt at der måtte være nogen som kunne have glæde af dette.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2007 Hey Lotte.... Der huskede jeg forkert, det er rigtigt at med 3boom giver man kun 0,25 (i DK). Til en bemærkning, kan alle få det "gamle" abo. (3boom til 49,- med gratis 0 på3 - alternativt 3boom uden 0på3 til 0,- pr. mdr.), ved efter de 6 mdr. at ringe til deres "kundeservice" og oplyse at man ønsker at opsige da man ikke bruger tlf. så meget mere :-), såfremt at der måtte være nogen som kunne have glæde af dette.. Næh Koustrup, vi skal lige spole endnu længere tilbage:D Jeg er på 3talk og det går jeg ikke frivilligt af med, selvom de konstant prøver at lokke mig over i et andet abonnement:tongue2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2007 Næh Koustrup' date=' vi skal lige spole endnu længere tilbage:D Jeg er på 3talk og det går jeg ikke frivilligt af med, selvom de konstant prøver at lokke mig over i et andet abonnement:tongue2:[/quote'] Ja, det er godt nok et stykke tid siden :-) Men hold dem endelig fast i at du vil beholde 3Talk (for de kan nemlig stadig lave det, som fastholdelse)! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2007 Hold da op.. Sidder lige og studere hustruens forbrug i denne måde.. Ser fint ud ;) Meeeen, er der andre der har haft problemer 5 juli ? Hun har 3 posteringer ( opkald til dk ): Varighed 1 sekund = 5,43 Kroner Varighed 1 sekund = 5,43 Kroner Varighed 2 sekunder = 10,86 kroner... Hold da op :-/ uanset net virker det dyrt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2007 Hold da op.. Sidder lige og studere hustruens forbrug i denne måde.. Ser fint ud ;) Meeeen, er der andre der har haft problemer 5 juli ? Hun har 3 posteringer ( opkald til dk ): Varighed 1 sekund = 5,43 Kroner Varighed 1 sekund = 5,43 Kroner Varighed 2 sekunder = 10,86 kroner... Hold da op :-/ uanset net virker det dyrt... Lyder som et mislykket opkald (til fks. tlf. svare)i Telias net: 2,95 kr/min Opkaldsafgift 3,95 k Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2007 Lyder som et mislykket opkald (til fks. tlf. svare)i Telias net: 2,95 kr/min Opkaldsafgift 3,95 k Ja det er nok den opkaldsafgift..... Men sådan er det, kanske den lige var hoppet på Sweden 3G nede i tasken Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
laughingfrog 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2007 Jeg starter hos 3 i danmark d 6 august, så en uges tid eller 2 efter skal jeg gerne finde oplysninger til alle herinde... :) Og evt finde ud af om vi kan lave abbonementer i eget navn, til os stakkels udlandsdanskere.. ehhe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2007 Og evt finde ud af om vi kan lave abbonementer i eget navn' date=' til os stakkels udlandsdanskere.. ehhe[/quote']Jamen, det kan jeg da så fortälle at du godt kan nu...;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
laughingfrog 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2007 Heeh, oki, smart pants... :P Så finder jeg nogle andre gode ting til os allesammen, hehe.. :P P.S. Sanne, er du single? Skulle du så ikke lufte mig en dag? Damn jeg savner mig cykel...... :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2007 Heeh, oki, smart pants... :P Så finder jeg nogle andre gode ting til os allesammen, hehe.. :P P.S. Sanne, er du single? Skulle du så ikke lufte mig en dag? Damn jeg savner mig cykel...... :P*LOOOOOOL*....Sanne, dér var lige telefon til dig! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2007 P.S. Sanne' date=' er du single? Skulle du så ikke lufte mig en dag? Damn jeg savner mig cykel...... :P[/quote']Skulle jeg da ikke kunne lufte dig en dag, hvis jeg var ikke var single:rolleyes: ;) Men nej, det er jeg ikke, så tag og få köbt en cykel og kom med på nogle af de ture der bliver arrangeret herinde:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
laughingfrog 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2007 Hehe, godt svar igen. Skal bare ha min forsikring til at beslutte om min bil er totalskadet eller ej.... så er triumphen min... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites