sup3rbuck 10 Anmeld indhold Skrevet July 10, 2007 Jeg husker den gamle aftale hvor man betalte forud ca. 2550 dkr. og så havde man en kalender måned 50 ture vist nok til at pendle på. Nu har jeg lige fået min faktura for juni. 27 ture har jeg taget og regningen lyder på 2355 dkr. Det er jo fuldstændig latterligt. Plus man skal stoppes i tide og utide og stige ud af bilen og fortælle hvem man hvor man kommer fra og hvad man skal. Sux big time. Har du noget og fortolde ?. Nej jeg har ingen narko hash eller extasy i bilen, hva tror du selv jeg svare ?. Og så vil de bygge flere broer i danmark, hvad sker der lige med hjernen inde på snapstinget. Og man kan trække prisen fra i skat, er det ikke skatten der skal betale broen, hvordan faen hænger det lige sammen ?. Sure opstød fra en træt bilpendler. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret July 10, 2007 Totale fjolser!!!! Tror fandme de har oplæring på dernede pt..... Stiller de samme sindssyge spørgsmål, hver dag...Selvom man gerne vil hjem og sove........ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2007 Jeg husker den gamle aftale hvor man betalte forud ca. 2550 dkr. og så havde man en kalender måned 50 ture vist nok til at pendle på. Nu har jeg lige fået min faktura for juni. 27 ture har jeg taget og regningen lyder på 2355 dkr. Det er jo fuldstændig latterligt. Plus man skal stoppes i tide og utide og stige ud af bilen og fortælle hvem man hvor man kommer fra og hvad man skal. Sux big time. Har du noget og fortolde ?. Nej jeg har ingen narko hash eller extasy i bilen, hva tror du selv jeg svare ?. Og så vil de bygge flere broer i danmark, hvad sker der lige med hjernen inde på snapstinget. Og man kan trække prisen fra i skat, er det ikke skatten der skal betale broen, hvordan faen hænger det lige sammen ?. Sure opstød fra en træt bilpendler. HEHE Sympatiserer 100% med dig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2007 HEHE Sympatiserer 100% med dig... >Og, jeg holder stadig 15 min i kø på min mc... I morges spurgte jeg så endnu en gang "er det ikke på tide med en mc-bane ?"... så flippede han fuldstændig ud... jeg havde desværre min mp3 i ørene så jeg kunne ikke høre ham Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 Tag toget :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 Tag toget :D Så hellere cyklen Eller hvad med en højhastigheds båd-rute fra Västra Hamnen til København? Det må der da være forretning i... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 En hurtig 10 min aktion mod broen kunne måske udføres. Bloker alle båse i 10 min. i protest Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 Er endnu ikke blevet stoppet af tolderne i min egen bil. Er én gang blevet stoppe for et par måneder siden i en kammerats bil - og han er selv blevet stoppet flere gange. Pede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 En hurtig 10 min aktion mod broen kunne måske udføres. Bloker alle båse i 10 min. i protest Så skal du bare ta' den manuelle bane... der praktisres det hver dag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rbuck 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 Hehe, hvor er det fedt jeg ikke er den eneste som er træt af bro systemet. Hvad er prisen i "de nye tider" for en måneds pendling på ca 46 ture ? -nogen som har en konkret regning ? Jeg husker en faktura jeg fik for nogle måneder siden hvor jeg havde 57 ture på en måned og regning var lige omkring 4000 dkr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 Hvad er prisen i "de nye tider" for en måneds pendling på ca 46 ture ? -nogen som har en konkret regning ? . Jeg har ligget på 44-50 ture de seneste måneder, og regningen er omkring 2800 mener jeg... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 Hehe, hvor er det fedt jeg ikke er den eneste som er træt af bro systemet. Hvad er prisen i "de nye tider" for en måneds pendling på ca 46 ture ? -nogen som har en konkret regning ? Jeg husker en faktura jeg fik for nogle måneder siden hvor jeg havde 57 ture på en måned og regning var lige omkring 4000 dkr. Det har jeg :th2: 3490 SEK.............. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 46 ture er 2830 dkkr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sylvester 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 Hehe, hvor er det fedt jeg ikke er den eneste som er træt af bro systemet. Hvad er prisen i "de nye tider" for en måneds pendling på ca 46 ture ? -nogen som har en konkret regning ? Jeg husker en faktura jeg fik for nogle måneder siden hvor jeg havde 57 ture på en måned og regning var lige omkring 4000 dkr. Ja, jeg har en frisk regning fra juni måned. 47 ture og de kræver DKK 2.855,00 Hilsen Sylvester Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nullersdk 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 Regning På Brobizzen Hehe, hvor er det fedt jeg ikke er den eneste som er træt af bro systemet. Hvad er prisen i "de nye tider" for en måneds pendling på ca 46 ture ? -nogen som har en konkret regning ? Jeg husker en faktura jeg fik for nogle måneder siden hvor jeg havde 57 ture på en måned og regning var lige omkring 4000 dkr. Når man kikker på deres prisliste : så koster tur. 1 -16. 130,00 dkr - 17 - 50. 25,00 dkr nævnte priser er gældende i en kalendermåned, hvis man kører mere end 50 ture på en måned , så starter priserne forfra . dvs fra tur 51 - osv. 130,00 dkr pr. tur. For mit eget vedkommende , så kørte jeg 40 ture i Juni måned, og der har jeg fået en faktura på 2680,oo DKR incl. moms. Mvh Carsten :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tommyaa 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 De udnytter deres monopol, jeg kender ikke andre steder kunderne vil "finde sig i" omvendt mængderabat!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tommyaa 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 Når man først er "fanget" i sverige er det jo lidt svært ikke at benytte broen, vi kan jo ikke bare tage en anden bro. Tommy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Nadynka Anmeld indhold Besvaret July 19, 2007 Jeg husker den gamle aftale hvor man betalte forud ca. 2550 dkr. og så havde man en kalender måned 50 ture vist nok til at pendle på. Nu har jeg lige fået min faktura for juni. 27 ture har jeg taget og regningen lyder på 2355 dkr. Det er jo fuldstændig latterligt. Plus man skal stoppes i tide og utide og stige ud af bilen og fortælle hvem man hvor man kommer fra og hvad man skal. Sux big time. Har du noget og fortolde ?. Nej jeg har ingen narko hash eller extasy i bilen, hva tror du selv jeg svare ?. Og så vil de bygge flere broer i danmark, hvad sker der lige med hjernen inde på snapstinget. Og man kan trække prisen fra i skat, er det ikke skatten der skal betale broen, hvordan faen hænger det lige sammen ?. Sure opstød fra en træt bilpendler. ENIG:fight: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Nadynka Anmeld indhold Besvaret July 19, 2007 Når man kikker på deres prisliste : så koster tur. 1 -16. 130,00 dkr - 17 - 50. 25,00 dkr nævnte priser er gældende i en kalendermåned, hvis man kører mere end 50 ture på en måned , så starter priserne forfra . dvs fra tur 51 - osv. 130,00 dkr pr. tur. For mit eget vedkommende , så kørte jeg 40 ture i Juni måned, og der har jeg fået en faktura på 2680,oo DKR incl. moms. Mvh Carsten :) Hmm har kørt præcis det samme og min faktura var på 2800 dkr ? hvad sker der her....må køre forbi deres fine kontor og hente gratis pastiller mod DK! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites