Jump to content
sup3rbuck

ang. de nye priser for broafgiften

Recommended Posts

Jeg husker den gamle aftale hvor man betalte forud ca. 2550 dkr. og så havde man en kalender måned 50 ture vist nok til at pendle på. Nu har jeg lige fået min faktura for juni. 27 ture har jeg taget og regningen lyder på 2355 dkr. Det er jo fuldstændig latterligt. Plus man skal stoppes i tide og utide og stige ud af bilen og fortælle hvem man hvor man kommer fra og hvad man skal. Sux big time. Har du noget og fortolde ?. Nej jeg har ingen narko hash eller extasy i bilen, hva tror du selv jeg svare ?. Og så vil de bygge flere broer i danmark, hvad sker der lige med hjernen inde på snapstinget. Og man kan trække prisen fra i skat, er det ikke skatten der skal betale broen, hvordan faen hænger det lige sammen ?. Sure opstød fra en træt bilpendler. :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Totale fjolser!!!! Tror fandme de har oplæring på dernede pt.....:sick: Stiller de samme sindssyge spørgsmål, hver dag...Selvom man gerne vil hjem og sove........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg husker den gamle aftale hvor man betalte forud ca. 2550 dkr. og så havde man en kalender måned 50 ture vist nok til at pendle på. Nu har jeg lige fået min faktura for juni. 27 ture har jeg taget og regningen lyder på 2355 dkr. Det er jo fuldstændig latterligt. Plus man skal stoppes i tide og utide og stige ud af bilen og fortælle hvem man hvor man kommer fra og hvad man skal. Sux big time. Har du noget og fortolde ?. Nej jeg har ingen narko hash eller extasy i bilen, hva tror du selv jeg svare ?. Og så vil de bygge flere broer i danmark, hvad sker der lige med hjernen inde på snapstinget. Og man kan trække prisen fra i skat, er det ikke skatten der skal betale broen, hvordan faen hænger det lige sammen ?. Sure opstød fra en træt bilpendler. :laugh:
HEHE :laugh: Sympatiserer 100% med dig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HEHE :laugh: Sympatiserer 100% med dig...
>Og, jeg holder stadig 15 min i kø på min mc... I morges spurgte jeg så endnu en gang "er det ikke på tide med en mc-bane ?"... så flippede han fuldstændig ud... jeg havde desværre min mp3 i ørene så jeg kunne ikke høre ham :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, hvor er det fedt jeg ikke er den eneste som er træt af bro systemet. Hvad er prisen i "de nye tider" for en måneds pendling på ca 46 ture ? -nogen som har en konkret regning ? Jeg husker en faktura jeg fik for nogle måneder siden hvor jeg havde 57 ture på en måned og regning var lige omkring 4000 dkr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad er prisen i "de nye tider" for en måneds pendling på ca 46 ture ? -nogen som har en konkret regning ? .
Jeg har ligget på 44-50 ture de seneste måneder, og regningen er omkring 2800 mener jeg...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hehe, hvor er det fedt jeg ikke er den eneste som er træt af bro systemet. Hvad er prisen i "de nye tider" for en måneds pendling på ca 46 ture ? -nogen som har en konkret regning ? Jeg husker en faktura jeg fik for nogle måneder siden hvor jeg havde 57 ture på en måned og regning var lige omkring 4000 dkr.
Det har jeg :th2: 3490 SEK..............

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, jeg har en frisk regning fra juni måned. 47 ture og de kræver DKK 2.855,00 Hilsen Sylvester

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Regning På Brobizzen

Når man kikker på deres prisliste : så koster tur. 1 -16. 130,00 dkr - 17 - 50. 25,00 dkr nævnte priser er gældende i en kalendermåned, hvis man kører mere end 50 ture på en måned , så starter priserne forfra . dvs fra tur 51 - osv. 130,00 dkr pr. tur. For mit eget vedkommende , så kørte jeg 40 ture i Juni måned, og der har jeg fået en faktura på 2680,oo DKR incl. moms. Mvh Carsten :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Nadynka
ENIG:fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Nadynka
Når man kikker på deres prisliste : så koster tur. 1 -16. 130,00 dkr - 17 - 50. 25,00 dkr nævnte priser er gældende i en kalendermåned, hvis man kører mere end 50 ture på en måned , så starter priserne forfra . dvs fra tur 51 - osv. 130,00 dkr pr. tur. For mit eget vedkommende , så kørte jeg 40 ture i Juni måned, og der har jeg fået en faktura på 2680,oo DKR incl. moms. Mvh Carsten :)
Hmm har kørt præcis det samme og min faktura var på 2800 dkr ? hvad sker der her....må køre forbi deres fine kontor og hente gratis pastiller mod DK!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites