Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2007 Hej.. Jeg var ikke klar over at man ikke selv må skifte emhætten, så jeg vil allerede imorgen kontakte viceværten, og spørge. (tak for rådet). jeg bor i foreningen marietorp, og er også tilfreds med det, men har nok bare haft et par uheldige episoder. Giv tid Giv tid... har aldrig boet i andel eller til leje før, så der er nok meget jeg lige skal sætte mig ind i og lære først. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Hej Johan Vi har lige sat et nyt køøken op og så var det at alle problemerne med den forbandede emhætte startede. Kan kun bruge en model og den ligner noget der er fra før 1. verdenskrig. Den koster samtidigt ca 5000 kr. Så det største ønske er at få skiftet hele anlæget. Derfor vil jeg opfordre dig og Maria til at møde op når der engang skal være generalforsamlig og valg til ny bestyrelse i foreningen. Den nuværende formand er jo flyttet. Det bedste er at konfrontere bestyrelsen med ønsker netop på et møde, for så har de ikke tid til at forberede et "politisk" svar. På den anden side, når de har kunne bruge 1,6 mio. på nyt asfalt, bare fordi et par nisser følte sig utrygge og deres rulator ikke havde niveauregulering, så kan de også bruge nogle penge på at skifte det gamle lort ud. Tænk på brandfaren. Hvis der skulle gå ild i en gryde, så vil flammerne kunne blive ført via rørsystemet, da der ikke er en brandhæmmende ventil/kappe i emhætten. Så til sidst vil jeg opfordre alle der bor i foreningen Oxiden om at møde op. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Bestyrelsesmøder, er det noget man automatisk får besked om, eller skal man selv holde sig opdateret et eller andet sted. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2007 Bestyrelsesmøder' date=' er det noget man automatisk får besked om, eller skal man selv holde sig opdateret et eller andet sted.[/quote'] Du får et stykke a4 i postkassen med dato og tidspunkt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites