Nif 0 Anmeld indhold Skrevet July 9, 2007 En dag må jeg vel også komme på 3mobil når det nu er så smart at man ringer med samme takst i Sverige og Danmart. Jeg synes at Nokia N95 er genial, men der er lige det med at den føles meget af plastik og lidt fætter BR når man åbner og lukker den. Har kigget på 3.dk men synes ikke der er så mange telefoner at vælge mellem. Fandt denne her på Samsung.dk http://www.samsung.com/dk/products/mobil/mobiltelefon/sgh_u700.asp Og der står: U700 understøtter 3G og mobilt bredbånd (HSDPA). Betyder dette at det er ligeget om man køber et 3 abonnement eller et alm. abonnement og sætter simkortet i? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2007 Det betyder kort fortalt at du kan benytte dig af 3G nettede, og dermed et abo. fra 3! Du skal dog være opmærksom på at du i det fleste tilfælde ikke ville kunne bruge deres portalen og funktioner som msn, samt at hvis du skulle være uheldig at dit 3-simkort ikke vil spille sammen med telefonen, så yder 3 ingen support (dette sker MEGET sjældent at de ikke vil)! Så køb du bare en tlf. med 3G, og et dansk 3 abo. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2007 Mange tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2008 Det betyder kort fortalt at du kan benytte dig af 3G nettede, og dermed et abo. fra 3! Du skal dog være opmærksom på at du i det fleste tilfælde ikke ville kunne bruge deres portalen og funktioner som msn, samt at hvis du skulle være uheldig at dit 3-simkort ikke vil spille sammen med telefonen, så yder 3 ingen support (dette sker MEGET sjældent at de ikke vil)! Så køb du bare en tlf. med 3G, og et dansk 3 abo. Mht funktioner der ikke virker så kan jeg ikke modtage mms billeder så længe jeg er i sverige. De plejer at dukke op kort efter jeg er kørt ind i DK. Er der andre der oplever dette og hvad kan årsagen være? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2008 Mht funktioner der ikke virker så kan jeg ikke modtage mms billeder så længe jeg er i sverige. De plejer at dukke op kort efter jeg er kørt ind i DK. Er der andre der oplever dette og hvad kan årsagen være? Vi modtager fint MMS'er i SE, men tlf'en advarer dog om, at vi ikke er på "eget net" (med indikation af, at det så er dyrere end normalt). Min hustru spurgte for nogle uger siden - bare for en sikkerheds skyld - personalet i 3-butikken i Field's, om vi blot kunne se bort fra denne "advarsel", idet takseringen jo burde være samme som i DK (så længe vi er på 3 SE eller 3 SWEDEN). Hertil svarede de ja. Frederik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2008 At man er på 3 SWEDEN er ikke hjemmenettet for 3 kunder !!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2008 At man er på 3 SWEDEN er ikke hjemmenettet for 3 kunder !!!! Du er sikker på, at du ikke blander "3 SWEDEN" sammen med "Sweden 3G"? I en "hej og velkommen"-SMS sendt fra 3 DK, er jeg nu rimelig sikker på, at de selv nævnte "3 SE" samt "3 SWEDEN" (ikke at forveksle med "Sweden 3G"). Men whatever. Jeg er altid selv på 3 SE, uanset hvor i Malmö og omegn jeg befinder mig, så jeg har ikke lige interesseret mig så meget for det endnu. Frederik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2008 Det tror jeg at han gør, kige en gang på www.3.dk/udland Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2008 ok....my bad.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2008 3 på ikke 3telefon Hejsa Jeg har anskaffet mig en gang 3.dk abonnement. 3boost 29 kr (snakker ikke så meget ;)) Sim kortet er blevet sat i en debranded 3 telefon (debranded da jeg tidligere har brugt den til telmore 3g, og var ikke sønderligt vild med planet3)r Tale opkald virker fint (dog har jeg bemærket en smule roaming her i Lindeborg, også når der var god 3 signal på forhånd .... ) Desværre virker MMS ikke. Jeg har fået tilsendt forskellige opsætninger. Faktisk 3 forskellige fra 3s egen side (ret spøjst), plus et link til deres svenske service. Jeg har dog ikke haft telefonen i DK efter jeg har modtaget opsætningsfilerne. Er det nødvendigt, eller er der en anden årsag? Jeg håber der er en ekspert, eller blot en anden som har været ude for det samme som ka' hjælpe :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites