Jump to content
denrt

MC sms/tlf tur liste.

Recommended Posts

Jeg tænkte at jeg ville lave en tlf/sms liste med danske mc'er i Sverige. Årsagen er at jeg syntes at der mangler en mulighed for hurtigt at kunne etablerer en Mc tur. Normalt skal en sådan tur jo planlægges nogle dage i forvejen hvis man bruger dette medie. DMI/SMHI og vejret kan man jo heller ikke altid regne med eller planlægge. Jeg ved ikke om I syntes det er en god idé men det er jo op til jer om i vil være med. Dem der vil være med på liste får naturligvis en kopi af listen på mail. Når listen blive opdaterede så sender jeg en ny kopi ud til alle der er på listen. Jeg syntes ikke at listen med vores tlf. nr. skal ligge online derfor kun på mail. Listen kommer til at indeholder følgende information. "Navn", "E-mail", "Svensk Tlf", "Dansk Tlf" og "Kaldenavn". Skriv ovenstående informationer og send med til denne e-mail "treldal@hotmail.com" med overskrift "Mc tur liste" Mvh René

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ny udgave af "Mc tur listen" Hejsa Så er der en ny udgave af Mc tur listen på gaden v. 1.02. Der er pt. 14 på listen :th2: Er der nogle der ikke har fået den så sig lige til.:scared: Til nye der vil på listen så er det bare om at gøre det der står i det første indlæg. mvh René

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og husk at der er SM deltävling på Knutstorp i weekenden..:) Og hvis I selv vil köre på bane i weekenden, arrangerer SSEMSE 4 körsler her i weekenden :th2: OG der er masser af ledige pladser til ikke-medlemmer! Kig på bokningssystemet på: http://www.sydskanesemse.nu/ Der vil väre instruktion osv. for folk som ikke har kört på banen tidligere... (Typisk man selv skal väre i DK:cry:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

:th2: Hej ARN Klart der er plads til dig på listen. Kan du ikke sende mig en mail med din info så sætter jeg dig på listen. Listen kommer til at indeholder følgende information. "Navn", "E-mail", "Svensk Tlf", "Dansk Tlf" og "Kaldenavn (ARN) ;) ". Skriv ovenstående informationer og send med til denne e-mail "treldal@hotmail.com" med overskrift "Mc tur liste" mvh René

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites