denrt 10 Anmeld indhold Skrevet July 7, 2007 Jeg tænkte at jeg ville lave en tlf/sms liste med danske mc'er i Sverige. Årsagen er at jeg syntes at der mangler en mulighed for hurtigt at kunne etablerer en Mc tur. Normalt skal en sådan tur jo planlægges nogle dage i forvejen hvis man bruger dette medie. DMI/SMHI og vejret kan man jo heller ikke altid regne med eller planlægge. Jeg ved ikke om I syntes det er en god idé men det er jo op til jer om i vil være med. Dem der vil være med på liste får naturligvis en kopi af listen på mail. Når listen blive opdaterede så sender jeg en ny kopi ud til alle der er på listen. Jeg syntes ikke at listen med vores tlf. nr. skal ligge online derfor kun på mail. Listen kommer til at indeholder følgende information. "Navn", "E-mail", "Svensk Tlf", "Dansk Tlf" og "Kaldenavn". Skriv ovenstående informationer og send med til denne e-mail "treldal@hotmail.com" med overskrift "Mc tur liste" Mvh René Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2007 Du har min info, så bare sæt mig på /Fagerland Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2007 Ja, jeg er naturligvis også med... Jeg mangler iøvrigt en hjælper der kan gi' en hånd på Gelleråsen 21-22 juli. Hvis der er nogle der er interesseret, så sig lige til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denrt 10 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2007 Mc Manden og Fagerland I er på listen :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denrt 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2007 Så er vi oppe på 9 personer på listen. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2007 Så er vi oppe på 9 personer på listen. :th2: Nr. 10 melder sig. Du har fået en PM. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
keno 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 Så har nr. 11 meldt sig, du har fået en PM. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ole 0 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 Nr. 12 har meldt sig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denrt 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 Ny udgave af "Mc tur listen" Hejsa Så er der en ny udgave af Mc tur listen på gaden v. 1.02. Der er pt. 14 på listen :th2: Er der nogle der ikke har fået den så sig lige til. Til nye der vil på listen så er det bare om at gøre det der står i det første indlæg. mvh René Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 Super René:th2: Så mangler vi bare noget ordenligt vejr:sick: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denrt 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 Totalt mega øv vejr. Hvorfor skal det se sådan her ud? [ATTACH]1392[/ATTACH] Når jeg vil dette her. [ATTACH]1391[/ATTACH] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2007 Er jeres telefoner i stykker eller har I valgt en madkasse (bil) som transport ?? Er der ingen der vil med ud og køre ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2007 jeg har desværre ikke fået nogen sms. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2007 jeg har desværre ikke fået nogen sms. Heller ikke jeg... nå men, håber på lidt godt vejr i morgen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2007 Heller ikke jeg... nå men' date=' håber på lidt godt vejr i morgen...[/quote'] I melem tiden kan du kigge på lidt MC billeder. http://www.headgear.org/~cloyce/moto-motivation/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2007 Og husk at der er SM deltävling på Knutstorp i weekenden..:) Og hvis I selv vil köre på bane i weekenden, arrangerer SSEMSE 4 körsler her i weekenden :th2: OG der er masser af ledige pladser til ikke-medlemmer! Kig på bokningssystemet på: http://www.sydskanesemse.nu/ Der vil väre instruktion osv. for folk som ikke har kört på banen tidligere... (Typisk man selv skal väre i DK:cry:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denrt 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2007 Jeg er snart tilbage! Jeg holder ferie med ungerne denne uge ud så ingen MC kørsel før på mandag. Men det kribler og krabler sku i mc nøglen. (mobilen har ligget i skuffen, FERIE :th2:). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2007 I melem tiden kan du kigge på lidt MC billeder. http://www.headgear.org/~cloyce/moto-motivation/ Been there, done that... og reparere kåber i øjeblikket (med glasfiber.. jeg ser ud som det her: ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
keno 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2007 Jeg har heller ikke fået nogen sms. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2007 Så har jeg sendt en sms til samtlige på listen.... Resultat.... 3 afbud og 1 (EEN) der vil med ud og køre.... Hvad fa'en bruger I jeres motorcykler til ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2007 Hvad fa'en bruger I jeres motorcykler til ??? Hva rager det dig?;) Har ikke nået at sende sms, så nu får du afbud herfra:o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denrt 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2007 Hejsa alle sammen Vil lige sige at listen er åben for alle som bor i Sverige. Ved godt at det er ved at være slut med at køre Mc i år:flov: men alle nye er velkommen alligevel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2007 Håber der er plads til en med onkel-morfar maskine ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2007 Malerklemmen i dag - Mødes der nede 1400 og kører en tur i det midtsjællandske efterfølgende. Sølvfarvet R1200RT med reg. nr. FWD 263 - vejret er jo skønt til en tur :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denrt 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2007 :th2: Hej ARN Klart der er plads til dig på listen. Kan du ikke sende mig en mail med din info så sætter jeg dig på listen. Listen kommer til at indeholder følgende information. "Navn", "E-mail", "Svensk Tlf", "Dansk Tlf" og "Kaldenavn (ARN) ;) ". Skriv ovenstående informationer og send med til denne e-mail "treldal@hotmail.com" med overskrift "Mc tur liste" mvh René Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites