Nic 10 Anmeld indhold Skrevet July 7, 2007 Hej jeg har fået stjålet min bagerste nummerplade. nu er jeg lidt i vilrede for er ikke lige klar over hvor jeg kan få en ny, kan ikke finde noget om det på nettet. det er jo også der klistermærket sidder kan man få et nyt uden at skulle betale for det. håber der er nogle der kan hjælpe mig Nic Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2007 Hej jeg har fået stjålet min bagerste nummerplade. nu er jeg lidt i vilrede for er ikke lige klar over hvor jeg kan få en ny, kan ikke finde noget om det på nettet. det er jo også der klistermærket sidder kan man få et nyt uden at skulle betale for det. håber der er nogle der kan hjælpe mig Nic Her kan du bestille registreringsskylt og kontrollmärke Registreringsskylt och bevis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nic 10 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2007 Tak René har lige bestilt nummerplade og klistermærke, pladen koster 60 kr, og mærket er gratis. Super mange tak for hjælpen Nic Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites