Thomas 10 Anmeld indhold Skrevet July 7, 2007 http://www.beermachine.dk/default.asp?lang=da Nogen der har erfaringer med denne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2007 DR's rabatten lavede en test på et tidspunkt med blandet resultater. Check den her. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2007 DR's rabatten lavede en test på et tidspunkt med blandet resultater. Check den her. Nu var det noget mere konkret end lige 4 fremmede kvinder på tv jeg ville høre det fra:) Har læst en masse om den, men det kunne jo være at der var en herinde der tilfældigvis havde en! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2007 Ok - du er ikke nem at stille tilfreds :D Overvejet selv at købe en, men det jeg har hørt om den afskrækkede mig lidt. Men hvis du beslutter dig at prøve kan du med fordel bestille den her. Selv med moms og shipping er der en del af spare. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2007 Den er da alt for klein! Tænk nu hvis du får lavet noget der smager rigtig godt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2007 Ok - du er ikke nem at stille tilfreds :D Overvejet selv at købe en, men det jeg har hørt om den afskrækkede mig lidt. Men hvis du beslutter dig at prøve kan du med fordel bestille den her. Selv med moms og shipping er der en del af spare. Det er sku meget godt de sætter dem så billigt til salg når de ikke har nogen:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites