Guest Supermule Anmeld indhold Skrevet July 7, 2007 Yiiiiiiiiiiiippppeeeeeee, men hold da kæft hvor jeg svaner Lance....... Det er sgu ikke rigtigt noget uden ham!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2007 Yiiiiiiiiiiiippppeeeeeee' date=' men hold da kæft hvor jeg svaner Lance....... Det er sgu ikke rigtigt noget uden ham!!!![/quote']Jeg synes det er rart med en tour der ikke er afgjort på forhånd ...jeg ser den alligevel ikke :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 8, 2007 Doping... Jeg synes det er rart med en tour der ikke er afgjort på forhånd Og ser man på det med historiske øjne, kan man sige, at de har det med at ændre på slutresultatet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2007 Er der nogen danskere med i år ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2007 Er der nogen danskere med i år ? 1 stk. Kylling alias Michael Rasmussen, Rabobank. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Steensommer 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2007 Jeg har, ligesom sidste år, ingen anelse om hvem der vinder og efter min mening er der ingen rigtige favoritter... eller med andre ord, der er 5-10 forskellige ryttere som måske kan vinde. Det bliver spændende at se om det bliver afgjort på tilfældigheder/doping som sidste år eller rigtig råstyrke. Jeg tror dog ikke på Sastre. Han vil simpelthen miste for meget på enkeltstarterne til han kan nå at hente det i bjergene. Som det ser ud nu, tror jeg rigtig meget på Klöden... men igen, alt er åbent. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret July 9, 2007 Hvis Vinoukourov er ren, så bliver det ham.....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2007 Bobby Olsen - 100% sikkert!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2007 Hvis Vinoukourov er ren' date=' så bliver det ham.....:)[/quote'] hahahahaha hvis der er nogen der tror de er rene så man da lidt naiv var:lol: Dope de France Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Steensommer 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2007 Jeg holder stadig lidt fast i Klöden, da man ikke er blevet klogere på nogens form de sidste par dage. Men skulle det blive: Valverde, Sastre, VinokourØv, Menchov eller Leipheimer ville jeg ikke blive overrasket. Lidt overrasket og alligevel ikke ville jeg blive, hvis en af disse vandt: Cadel Evans, Frank Schleck, Kashechkin, Karpets Ryttere jeg IKKE tror vinder, må være Iban Mayo, Moreau, Michael Rasmussen, Zubeldia, Pereiro (sidste års nr. 2), Rogers. Jeg tror dog ret meget på Rasmussen tager polkaskjorten igen. Hvad med jer andre? Har I en absolut topfavorit? Eller mangler jeg navne på min fine liste? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret July 12, 2007 Jeg tror sgu listen er meget fyldestgørende Steen.....:) Med mindre der kommer et udbrud fra en ukendt, hvor de ikke kan hente ham i bjergene.....Men det sker sgu nok ikke... Jeg holder stadig lidt fast i Klöden, da man ikke er blevet klogere på nogens form de sidste par dage. Men skulle det blive: Valverde, Sastre, VinokourØv, Menchov eller Leipheimer ville jeg ikke blive overrasket. Lidt overrasket og alligevel ikke ville jeg blive, hvis en af disse vandt: Cadel Evans, Frank Schleck, Kashechkin, Karpets Ryttere jeg IKKE tror vinder, må være Iban Mayo, Moreau, Michael Rasmussen, Zubeldia, Pereiro (sidste års nr. 2), Rogers. Jeg tror dog ret meget på Rasmussen tager polkaskjorten igen. Hvad med jer andre? Har I en absolut topfavorit? Eller mangler jeg navne på min fine liste? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Steensommer 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2007 Jeg tror sgu listen er meget fyldestgørende Steen.....:) Med mindre der kommer et udbrud fra en ukendt, hvor de ikke kan hente ham i bjergene.....Men det sker sgu nok ikke... Det sker forhåbentlig ikke i år. Det er nu heller ikke svært at lave sådan en liste... men det er langt sværere at lave en top 3 liste når touren er slut, når der ikke er klare favoritter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2007 Hvad med han rytteren fra discovery channel? Contador, kan han noget i bjergene? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Steensommer 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2007 Hvad med han rytteren fra discovery channel? Contador' date=' kan han noget i bjergene?[/quote'] Han er hjælperytter for Leipheimer, så det skulle kun være hvis Leipheimer udgik eller på anden vis satte sig selv ud af spillet. Efter Leipheimer ville jeg tro Gustov var nummer 1 på Discovery holdet. Men ellers... jo, Contador er en stærk hjælper i kuperet terræn. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Steensommer 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2007 Er jo selv med i DR's Tour manager, men har allerede holdnavnet klar til næste år... vakler lidt imellem om jeg skal vælge "I love lykra" eller "buksecreme på 3. benet" *GG* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2007 Hvad med han rytteren fra discovery channel? Contador' date=' kan han noget i bjergene?[/quote'] "host host" :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2007 Ja så røg den første... Flot gjort Vinokourov taget for doping efter enkeltstarten i lørdags... Hele Astana holdet har trukket sig! De er jo alle dopet! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anka 10 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2007 Tour de Farce, ingen kan vel efterhånden tage den sport alvorligt....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2007 SURPRISE!!! http://ekstrabladet.dk/sport/cykling/article321471.ece Må deres boller svinde ind til ingenting, og impotensen ramme dem alle i en tidlig alder! Total taber sport :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2007 Skandale sport !!!!!! Det må jo efterhånden konkluderes at hvis man skal vinde det cykelløb, skal man låne lidt blod, eller stikke sig med en kanyle indeholdende epo:rolleyes: Så at golf var i nyhederne forleden mht doping, det kom sgu lidt bag på mig ! Kanske man kan slå et pr. extra meter så, eller gå alle 18 huller uden at blive forpustet ( med mindre man har en golfbil ) :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2007 Så at golf var i nyhederne forleden mht doping' date=' det kom sgu lidt bag på mig ! Kanske man kan slå et pr. extra meter så, eller gå alle 18 huller uden at blive forpustet ( med mindre man har en golfbil ) :th2:[/quote']Eller man kan få nerverne i ro;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2007 hmmm Så kan de vel nøjes med lidt morfin, eller en pils ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aluxus 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2007 Bomber hmmm Så kan de vel nøjes med lidt morfin, eller en pils ;) Er det virkelig en pige der skal melde lidt nyt til forummet drenge? (eller er det bare ikke interessant?? hmmm) http://ekstrabladet.dk/sport/cykling/article321499.ece Nej hvor sindsygt...! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2007 Rasmussen smidt ud af Touren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kennet86 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2007 så mangler vi bare at de gør som tyskeland hvor de pga. doping stoppede med at sende der fra :D... så ville min dag/månede være reddet :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites