Jump to content
Guest Supermule

Så er Tour'en 2007 igang...............

Recommended Posts

Guest Supermule

Yiiiiiiiiiiiippppeeeeeee, men hold da kæft hvor jeg svaner Lance.......:sick: Det er sgu ikke rigtigt noget uden ham!!!!:love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yiiiiiiiiiiiippppeeeeeee' date=' men hold da kæft hvor jeg svaner Lance....... Det er sgu ikke rigtigt noget uden ham!!!!:love:[/quote']Jeg synes det er rart med en tour der ikke er afgjort på forhånd :rolleyes: ...jeg ser den alligevel ikke :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Doping...

Jeg synes det er rart med en tour der ikke er afgjort på forhånd :rolleyes:
Og ser man på det med historiske øjne, kan man sige, at de har det med at ændre på slutresultatet :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har, ligesom sidste år, ingen anelse om hvem der vinder og efter min mening er der ingen rigtige favoritter... eller med andre ord, der er 5-10 forskellige ryttere som måske kan vinde. Det bliver spændende at se om det bliver afgjort på tilfældigheder/doping som sidste år eller rigtig råstyrke. Jeg tror dog ikke på Sastre. Han vil simpelthen miste for meget på enkeltstarterne til han kan nå at hente det i bjergene. Som det ser ud nu, tror jeg rigtig meget på Klöden... men igen, alt er åbent.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg holder stadig lidt fast i Klöden, da man ikke er blevet klogere på nogens form de sidste par dage. Men skulle det blive: Valverde, Sastre, VinokourØv, Menchov eller Leipheimer ville jeg ikke blive overrasket. Lidt overrasket og alligevel ikke ville jeg blive, hvis en af disse vandt: Cadel Evans, Frank Schleck, Kashechkin, Karpets Ryttere jeg IKKE tror vinder, må være Iban Mayo, Moreau, Michael Rasmussen, Zubeldia, Pereiro (sidste års nr. 2), Rogers. Jeg tror dog ret meget på Rasmussen tager polkaskjorten igen. Hvad med jer andre? Har I en absolut topfavorit? Eller mangler jeg navne på min fine liste?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Jeg tror sgu listen er meget fyldestgørende Steen.....:) Med mindre der kommer et udbrud fra en ukendt, hvor de ikke kan hente ham i bjergene.....Men det sker sgu nok ikke... :lol:

Jeg holder stadig lidt fast i Klöden, da man ikke er blevet klogere på nogens form de sidste par dage. Men skulle det blive: Valverde, Sastre, VinokourØv, Menchov eller Leipheimer ville jeg ikke blive overrasket. Lidt overrasket og alligevel ikke ville jeg blive, hvis en af disse vandt: Cadel Evans, Frank Schleck, Kashechkin, Karpets Ryttere jeg IKKE tror vinder, må være Iban Mayo, Moreau, Michael Rasmussen, Zubeldia, Pereiro (sidste års nr. 2), Rogers. Jeg tror dog ret meget på Rasmussen tager polkaskjorten igen. Hvad med jer andre? Har I en absolut topfavorit? Eller mangler jeg navne på min fine liste?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg tror sgu listen er meget fyldestgørende Steen.....:) Med mindre der kommer et udbrud fra en ukendt, hvor de ikke kan hente ham i bjergene.....Men det sker sgu nok ikke... :lol:
Det sker forhåbentlig ikke i år. Det er nu heller ikke svært at lave sådan en liste... men det er langt sværere at lave en top 3 liste når touren er slut, når der ikke er klare favoritter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad med han rytteren fra discovery channel? Contador' date=' kan han noget i bjergene?[/quote'] Han er hjælperytter for Leipheimer, så det skulle kun være hvis Leipheimer udgik eller på anden vis satte sig selv ud af spillet. Efter Leipheimer ville jeg tro Gustov var nummer 1 på Discovery holdet. Men ellers... jo, Contador er en stærk hjælper i kuperet terræn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Skandale sport !!!!!! Det må jo efterhånden konkluderes at hvis man skal vinde det cykelløb, skal man låne lidt blod, eller stikke sig med en kanyle indeholdende epo:rolleyes: Så at golf var i nyhederne forleden mht doping, det kom sgu lidt bag på mig ! Kanske man kan slå et pr. extra meter så, eller gå alle 18 huller uden at blive forpustet ( med mindre man har en golfbil ) :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så at golf var i nyhederne forleden mht doping' date=' det kom sgu lidt bag på mig ! Kanske man kan slå et pr. extra meter så, eller gå alle 18 huller uden at blive forpustet ( med mindre man har en golfbil ) :th2:[/quote']Eller man kan få nerverne i ro;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites