Jump to content
Melander

Audi a6 avant

Recommended Posts

Hej... Jeg er blevet tilbudt en helforsikring til 11800skr helårlig for min a6 avant 1,9 tdi... Det er igennem Vesta... Nogen der har nogle gode forsikringsselskaber de kan anbefale, eller er det en god pris jeg har fået? Har prøvet at ringe til isplanet.se, men de ringer ikke tilbage :mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

HVordan vil du have vi skal kunne tage stilling til prisen hvis vi ikke får oplysninger om dig, bopæl, antal år med kørekort osv? Umiddelbart lyder det meget fair. Har samme bil og betalte samme pris da jeg boede i Malmö. 29 år og kørte 25kkm+

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

- og jeg betaler 3.995 kr. for en Octavia 2.0 tdi. Men hvad kan man bruge alle disse satser til? - er det ikke mange gange pointeret, at præmien bl.a. er afhængig af hvor gammel man er, hvor man bor, hvor bilen opbevares om natten etc. :confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for input´ne alle sammen... Jeg ved godt denne post har været oppe mange gange før, men bliver ærligt talt lidt forvirret når de forskellige forsikringsselskaber har så store spring i deres priser. Hos If skal jeg fx. give knap 20000 kr. Hos m-forsikring ligger jeg på ca. 25000 kr årligt, mens jeg som nævnt før lander på omkring 11000 kr hos Vesta. Tror jeg snupper den hos Vesta, da den jo nok ikke er så tosset alligevel :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak for input´ne alle sammen... Jeg ved godt denne post har været oppe mange gange før, men bliver ærligt talt lidt forvirret når de forskellige forsikringsselskaber har så store spring i deres priser. Hos If skal jeg fx. give knap 20000 kr. Hos m-forsikring ligger jeg på ca. 25000 kr årligt, mens jeg som nævnt før lander på omkring 11000 kr hos Vesta. Tror jeg snupper den hos Vesta, da den jo nok ikke er så tosset alligevel :)
Prøv sveland forsikring!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites