Jump to content
denrt

MC tur på Lørdag d. 07-07-07

Recommended Posts

Der er nogle der vil med ud at køre tur på lørdag formiddag. Vejret ser jo nogenlunde ud. Vi mødes på McDonald’s i Rosengården. Man kan se den når man kommer på indre ringvej, der er også en Preem og Shell tank. Skal vi sige kl. 10:00. Jeg vil gerne have nogle tydelige tilbage meldinger gider altså ikke stå der alene og vente. Skriv dit mobil nr. til denne email treldal@hotmail.com med overskrift "Lørdags tur" så giver jeg besked Lørdag morgen om vi køre eller ikke. Vi holder naturligvis også denne tråd varm op til. Jeg har en tilsvarende tråd kørende på MCG http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=47223 Jeg ved ikke hvor vi køre hen men det skal være af de små veje. Måske der en den der kender en god vej. Så er resten op til vejr guderne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

God morgen MC-mand og Nikolaj kan i ikke sende jeres tlf nr. til treldal@hotmail.com så kunne vi måske køre en tur i dag alligevel. Hvad siger i? Jeg og en anden vil køre til langelinie kl. 15:00 men jeg vil faktisk hellere blive i sverige. I kan sku også sende en sms til mig på "Slettet" Om ikke andet så har jeg jeres tlf nr. til en anden gang hvor jeg vil ud og køre og i har mit.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MC-mand og Nikolaj kan i ikke sende jeres tlf nr. til treldal@hotmail.com så kunne vi måske køre en tur i dag alligevel. Hvad siger i? Jeg og en anden vil køre til langelinie kl. 15:00 men jeg vil faktisk hellere blive i sverige. I kan sku også sende en sms til mig på xxxxxxxxxxxx Om ikke andet så har jeg jeres tlf nr. til en anden gang hvor jeg vil ud og køre og i har mit.
Ja, jeg ser så denne kl 14.58 :sick: ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

MC turliste. Hej Øv for fanden hvis jeg havde haft jeres tlf. nr. noget før, så havde vi sku fået kørt i dag. (Turen til DK gik også i vasken). Jeg tænkte at jeg ville lave en køreliste med danske mc'er i Sverige. Så kunne man jo lige ringe/sms hvis man pludseligt havde løst til at køre en tur, uden at man skulle planlægge det flere dage i forvejen. Jeg tænker på at vejret jo ikke altid er til at regne med. Det kunne jo også være at der kom en solskinsdag som DMI ikke havde forudset. Jeg tænkte at dem der vil være med på liste naturligvis for en kopi af listen på mail. Når listen blive opdaterede så sender jeg en ny kopi ud til alle der er på listen. Jeg syntes ikke at listen med vores tlf. nr. skal ligge online derfor kun på mail. MCmand. Sender du ikke alligevel dit tlf. nr. til mig g hvad syntes du om idéen? Nikolaj Må jeg sætte dit tlf. nr. på listen og hvad syntes du om idéen? mvh René

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites