Bimmeren 10 Anmeld indhold Skrevet July 4, 2007 nogen der ca kan fortælle mig hvad man skal gi for en BMW E46 M3 2002 når man er 29år kørt 8 år skadefrit er lige rettet vil selvfølgelig gerne bo i bunkepull gik lidt stærkt :) på forhånd tak... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Jeg tror ikke bilens pris afhænger af din anciennitet Er det forsikringsprisen du er ude efter så er og bliver løsningen som det er sagt cirka 10.000 gange herinde at ringe til selskaberne og spørge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bimmeren 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Hmm... kunne godt være der var en der havde en M3 så man viste hvad man kunne gå udfra da jeg stadig bor i DK :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Indlæg flyttet til "Forsikringer" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Regn med 20.000 +/-10.000 for en helforsikring. Eller tag og læs denne udemærkede tråd: http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=3271 I øvrigt er Larscph's indlæg vise ord! Enough said! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 nogen der ca kan fortælle mig hvad man skal gi for en BMW E46 M3 2002 når man er 29år kørt 8 år skadefrit bor i bunkepull :) på forhånd tak... For en helforsikring skulle jeg give 32000 SEK/årligt... jeg er 27 år. Aflåst garage. På daværende tidspunkt 14 måneders skadesfri kørsel... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bimmeren 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Takker for hjælpen det lyder ik special billigt :( skal gi ca 20.000kr i dk for en M3 men 350.000 det er jo en del på dk lorte plader så det løber måske alligevel op Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Takker for hjælpen det lyder ik special billigt :( skal gi ca 20.000kr i dk for en M3 men 350.000 det er jo en del på dk lorte plader så det løber måske alligevel op Forsiking på bilen kan du godt få billigere i DK, men bilen er vel ikke den eneste årsag til at du flytter over ?!?!?! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Takker for hjælpen det lyder ik special billigt :( skal gi ca 20.000kr i dk for en M3 men 350.000 det er jo en del på dk lorte plader så det løber måske alligevel op Jeg tror ikke, der er meget hold i antagelserne. Og det finder du ud af ved at tage kontakt med forsikringsselskaberne. Nogle vil oplyse priserne uden videre, mens andre vil have lidt data. For at kune gøre dét, gør du følgende: 1) Find en nr. plade på en aktuel/lignende bil på blocket 2) Find en for dig "fiktiv" men valid adresse på hemnet.se 3) Opgiv et "fiktivt" personnummer f.eks. 123456 7890 osv. Der er INTET odiøst eller lignende i ovennævnte - udelukkende et spørgsmål om at hjælpe medarbejderen hos selskabet med at udfylde et skærmbillede i et computersystem således, at en valid præmie kan beregnes! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bimmeren 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Mogens : :th2: det lyder bedre hvorfor har jeg ik tænkt på det vil sku lige prøve,og ja tænker kun på at få en M3 2002 model den kører bare for fedt så jeg tænkte det må være Sweden nu må vi se.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Thumbs up... så jeg tænkte, det må være Sweden.... Ja - min søn på 20 har en Porsche Boxster. Dét ville jo netop aldrig nogensinde kunne lade sig gøre i Dk ene og alene grundet forsikringspræmien. Så på med hadnsken :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael P 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2007 .. Jeg giver 12.500,- svenske. Er 26 år og bor i Trelleborg. Bil er i øvrigt tilsalg for 275.000,- VH Michael Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bimmeren 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2007 Hej den ser flot ud men er jo stadig i danmark kunne ellers godt ha været noget for mig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites