Jump to content
Bimmeren

Hjælp - Sweden E46 M3...

Recommended Posts

nogen der ca kan fortælle mig hvad man skal gi for en BMW E46 M3 2002 når man er 29år kørt 8 år skadefrit bor i bunkepull :) på forhånd tak...
For en helforsikring skulle jeg give 32000 SEK/årligt... :scared: jeg er 27 år. Aflåst garage. På daværende tidspunkt 14 måneders skadesfri kørsel...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Takker for hjælpen det lyder ik special billigt :( skal gi ca 20.000kr i dk for en M3 men 350.000 det er jo en del på dk lorte plader så det løber måske alligevel op :cry:
Forsiking på bilen kan du godt få billigere i DK, men bilen er vel ikke den eneste årsag til at du flytter over ?!?!?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Takker for hjælpen det lyder ik special billigt :( skal gi ca 20.000kr i dk for en M3 men 350.000 det er jo en del på dk lorte plader så det løber måske alligevel op :cry:
Jeg tror ikke, der er meget hold i antagelserne. Og det finder du ud af ved at tage kontakt med forsikringsselskaberne. Nogle vil oplyse priserne uden videre, mens andre vil have lidt data. For at kune gøre dét, gør du følgende: 1) Find en nr. plade på en aktuel/lignende bil på blocket 2) Find en for dig "fiktiv" men valid adresse på hemnet.se 3) Opgiv et "fiktivt" personnummer f.eks. 123456 7890 osv. Der er INTET odiøst eller lignende i ovennævnte - udelukkende et spørgsmål om at hjælpe medarbejderen hos selskabet med at udfylde et skærmbillede i et computersystem således, at en valid præmie kan beregnes!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Thumbs up...

så jeg tænkte, det må være Sweden....
Ja - min søn på 20 har en Porsche Boxster. Dét ville jo netop aldrig nogensinde kunne lade sig gøre i Dk ene og alene grundet forsikringspræmien. Så på med hadnsken :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites