pelle83 10 Anmeld indhold Skrevet July 4, 2007 Hejsa Jeg er så heldig at jeg flytter til Sverige i løbet af måneden, og skal jo i den sammenhæng have mig en indbo forsikring, men jeg overvejer lidt, hvordan er det med forsikringer derovre, skal de være i "hus" lige ved overtagelse eller hvordan er det? Her hjemme kontakter man jo forsikringsselvskab, og giver dem overtagelses datoen, og forsikringen virker fra den dag, gælder det også i Sverige, og kan man købe forsikring uden Svensk CPR nummer? Håber i kan hjælpe mig lidt. Mvh Pernille Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
testeren 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Hej Pernille Vi ringede til Trygg Hansa, som vi, fordi vi havde været på visning hos mægler Erik Olsson (ikke købt lejl. derigennem, men blev sølvmedlem i deres fordelsklub), fik 3 mdr. næsten gratis indboforsikring. De oprettede os fra overtagelsesdato, og så vendte vi bare tilbage da vi havde fået vores svenske personnr. og rettede det til. Velkommen på den anden side! :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites