koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2007 Jeg kender Kregme. Han arbejder desværre ikke ved 3 længere. :( Desværre og desværre, der er vel en grund til det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2007 Desværre og desværre' date=' der er vel en grund til det.[/quote'] Ja, det kan godt være det er til hans fordel, men det er ikke vores ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2007 til jer med kæmperegninger? Kigger i aldrig i displayet på jeres mobil? Jeg ser da altid lige hvilket net jeg er på inden jeg ringer op. Hvis i ikke gør det samme så ber i sq da også selv om det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2007 Ja jeg melder mig også til listen over dem med en stor regning på trods af at jeg har et fedt 3SE i displayet. Da jeg var inde og kigge på mit forbrug var der en hulens masse smsër til et for mig total ukendt telefonnummer så når jeg lige har en time eller 2 i overskud må jeg heller ringe den der kundeservice. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2007 til jer med kæmperegninger? Kigger i aldrig i displayet på jeres mobil? Jeg ser da altid lige hvilket net jeg er på inden jeg ringer op. Hvis i ikke gør det samme så ber i sq da også selv om det I starten holdt jeg også øje med det. Men når der så ingen problemer har været i mere end et år, falder man sgu lidt af på den... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2007 en hulens masse smsër til et for mig total ukendt telefonnummer Det er sikkert det der slutter med en masse 0000 det har jeg nemlig også, og er en af dem der rent faktisk kom igennem ret hurtigt på telefonen til dem, og det er besked central som bliver brugt når man IKKE er på deres net, så 2,5 kr pr sms, istedet for ens normaltpris Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2007 til jer med kæmperegninger? Kigger i aldrig i displayet på jeres mobil? Jeg ser da altid lige hvilket net jeg er på inden jeg ringer op. Hvis i ikke gør det samme så ber i sq da også selv om det Det er ingen forsikring for at du er på 3`s net under hele samtalen! Vi taler METER som adskiller om du kan være på det ene eller andet net... Og så er vi jo nogle mennesker som bevæger sig rundt om en samtale, det kommer jo også til at koste en del... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2007 Det er ingen forsikring for at du er på 3`s net under hele samtalen! Rigtigt, men det hjælper nu en hel del at kigge efter. Overraskelserne bliver færre! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2007 Det er ingen forsikring for at du er på 3`s net under hele samtalen! Vi taler METER som adskiller om du kan være på det ene eller andet net...Så meget desto bedre grund til at 3 ikke bør spærre muligheden for at låse telefonerne til 3´s eget net. Det andet er jo bondefangeri!!!....som der også blev genfortalt tidligere, "ellers tjener de jo ingen penge på deres danske kunder i Sverige". Nu skal det inder-firma til at tage sig gevaldigt sammen, hvis ikke de vil ende op i gevaldig modvind - igen! *pffft* Jeg er glad for jeg ikke nåede at hoppe på dét cirkus Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2007 Det er ingen forsikring for at du er på 3`s net under hele samtalen! Vi taler METER som adskiller om du kan være på det ene eller andet net... Og så er vi jo nogle mennesker som bevæger sig rundt om en samtale, det kommer jo også til at koste en del... Det har jeg dog alligevel aldrig prøvet. Jeg oplever at forbindelsen bliver afbrudt i stedet, hvis jeg bevæger mig udenfor 3 dækning under samtale Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2007 3 pløkker sig selv i foden, knæskallerne, højre langfinger og havelåge http://gear.comon.dk/index.php/news/show/id=13790 "Sjovt" som firmaet bag kan drive fornuftig forretning, når man kigger på deres danske historik *pfft* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2007 opdagede først denne her i dag :-( Der bliver godt nok skruet op mange steder Men dog stadig langt den billigste mulighed www.3.dk/prisvarsling Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2007 En ting jeg ikke forstår er hvorfor Telia kalder sig selv 3G Sweden når vores 3 hedder Sweden 3 - det lugter lidt af plat, hvorfor feks. ikke Telia 3G eller lign. Er 3 ikke sure over dette stunt - eller har de lavet en aftale i porten med Telia ? Fordi måske tjener de mere på en høj retur roaming afgift fra Telia end på vores normaltakst. Dette nye mistænkelige stunt har jo som vi kan se fået en masse mennesker til i god tro at ringe til meget dyrere priser end de plejer. Nu kender jeg ikke det svenske system, men i Danmark tror jeg godt man kunne få rejst en sag ad de forbrugeretlige klage instancer. Var dette ikke en sag for foreningen at rejse sprørgsmålet på alles vegne, evt. også i pressen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sokralex 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2007 Mig og kæresten har ligeledes fået en regning med et lille nøk op ad ! jeg blev dog ret hurtig opmærksom på hvad der stod i displayet og ændrede det konstant tilbage til 3 se kæresten var inde og spørge 3 i fields hvorfor den gik på 3G Sweden og ekspedienten var efter hånden så træt af spørgsmålet at hun selv ringede ind til hoved kontoret og fik at vide det var på grund af en mast der var gået i stykker under stormen ! så kan vi jo spekulere over om det er os eller 3 som burde punge ud for den fejl ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 Mig og kæresten har ligeledes fået en regning med et lille nøk op ad ! jeg blev dog ret hurtig opmærksom på hvad der stod i displayet og ændrede det konstant tilbage til 3 se kæresten var inde og spørge 3 i fields hvorfor den gik på 3G Sweden og ekspedienten var efter hånden så træt af spørgsmålet at hun selv ringede ind til hoved kontoret og fik at vide det var på grund af en mast der var gået i stykker under stormen ! så kan vi jo spekulere over om det er os eller 3 som burde punge ud for den fejl ? Hmmmmm er det mon den mast der gør at jeg ikke har noget 3se net mere men bare 3G ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
poppelvig 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2007 til jer med kæmperegninger? Kigger i aldrig i displayet på jeres mobil? Jeg ser da altid lige hvilket net jeg er på inden jeg ringer op. Hvis i ikke gør det samme så ber i sq da også selv om det Du kan hermed få job hos 3 med sådan en latterlig kommentar! Stående applaus skal du have herfra! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2007 Du kan hermed få job hos 3 med sådan en latterlig kommentar! Var den kommentar ikke ligeså latterlig!!! Og ja, jeg føler mig ramt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
webodin 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2007 Er der andre der har 3 herinde der pludselig i denne måned har fået en 3 dobbelt stor regning fra 3? Vi har normalt en regning der ligger på 400 kr. om måneden men i denne måned har vi fået en regning på 1400 kr. regner jeg priserne ud så er minutprisen steget fra den ene måned til den anden fra 1,11 kr i minuttet til 3,86 kr. i minuttet. 3 siger at det er fordi vi har været på telias net, men vores telefoner viser 3se i displayet, og det er da også mærkeligt at vi i alle de andre måneder har været på 3's net men lige i den ene måned har vi udelukkende kun været på telia's net. Er der andre der har oplevet lignende? Jeg opdagede at man skal TVINGE tlf. til at søge efetr 3 net manuelt nogle gange, derefter vælger tlf automatisk 3 net, så du slipper at ryge på telias 3G, man skal være opmærksom at i kældere/garager og lign steder er der ofte ingen forbindelse til 3 net. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2007 Har ringet og brokket mig over det, fik 120min fri tale og 200 fri mms på begge mine tlf. Det var da lidt men ikke meget man får ud af det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kennet86 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2007 Hej :).. jeg arbejder ved salgsafdelingen ved tele2 lige for tiden. jeg ka forstå på mange af jer at det godt kunne blive aktuelt med et skifte af udbyder hvis i kan få billig telefoni både i DK og sverige?.. hvis dette er rigtigt så send mig lige en PM, eller tilføj mig på msn: xp_kennet@msn.com så kan jeg forlægge det for min chef, sidst jeg var til møde hos dem var der snak om evt. at lave noget men de vidste ikke hvor stor efterspørgelsen ville være på dette område, så hvis jeg får mange henvendelser skynder de sig nok at lave noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2007 Hej :).. jeg arbejder ved salgsafdelingen ved tele2 lige for tiden. jeg ka forstå på mange af jer at det godt kunne blive aktuelt med et skifte af udbyder hvis i kan få billig telefoni både i DK og sverige?.. hvis dette er rigtigt så send mig lige en PM, eller tilføj mig på msn: xp_kennet@msn.com så kan jeg forlægge det for min chef, sidst jeg var til møde hos dem var der snak om evt. at lave noget men de vidste ikke hvor stor efterspørgelsen ville være på dette område, så hvis jeg får mange henvendelser skynder de sig nok at lave noget. Jeg har sagt det før og jeg siger det igen: Hvis der var en anden udbyder, der kunne tilbyde samme lokaltakst, uanset om man befinder sig i DK eller SE, så ville 3 miste EN DEL kunder...! Jeg er på! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
webodin 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2007 3.dk ell Tele2.dk som mobiludbyder,hvis roaming koster det samme fra SE.. Hej :).. jeg arbejder ved salgsafdelingen ved tele2 lige for tiden. jeg ka forstå på mange af jer at det godt kunne blive aktuelt med et skifte af udbyder hvis i kan få billig telefoni både i DK og sverige?.. hvis dette er rigtigt så send mig lige en PM, eller tilføj mig på msn: xp_kennet@msn.com så kan jeg forlægge det for min chef, sidst jeg var til møde hos dem var der snak om evt. at lave noget men de vidste ikke hvor stor efterspørgelsen ville være på dette område, så hvis jeg får mange henvendelser skynder de sig nok at lave noget. Jeg er med på den, hvis der kommer et godt tilbud fra Tele2 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2007 Hej :).. jeg arbejder ved salgsafdelingen ved tele2 lige for tiden. jeg ka forstå på mange af jer at det godt kunne blive aktuelt med et skifte af udbyder hvis i kan få billig telefoni både i DK og sverige?.. hvis dette er rigtigt så send mig lige en PM, eller tilføj mig på msn: xp_kennet@msn.com så kan jeg forlægge det for min chef, sidst jeg var til møde hos dem var der snak om evt. at lave noget men de vidste ikke hvor stor efterspørgelsen ville være på dette område, så hvis jeg får mange henvendelser skynder de sig nok at lave noget. Du kan da godt regne med at alle nok er villige til at prøve noget nyt :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kennet86 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2007 allerede 4 der har meldt ud.. lyder godtnok som noget jeg skal gå vidre med :).. så det vil jeg gøre.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sylvester 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2007 allerede 4 der har meldt ud.. lyder godtnok som noget jeg skal gå vidre med :).. så det vil jeg gøre.. Allerede 4 der har meldt ud..????? Hvis I er interesseret i billig telefoni kan I så ikke begrave Kennet86 i besvarelser, så tele2 kan se de har et potentiale her, (til vores fordel.) Selvgølgelig vil ALLE da gerne ha' billig telefoni, men vi skal lige give os tilkende overfor Kennet86. Hilsen Sylvester P.S. Hvem har en spamkanon:fight: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites