poppelvig 10 Anmeld indhold Skrevet July 4, 2007 Er der andre der har 3 herinde der pludselig i denne måned har fået en 3 dobbelt stor regning fra 3? Vi har normalt en regning der ligger på 400 kr. om måneden men i denne måned har vi fået en regning på 1400 kr. regner jeg priserne ud så er minutprisen steget fra den ene måned til den anden fra 1,11 kr i minuttet til 3,86 kr. i minuttet. 3 siger at det er fordi vi har været på telias net, men vores telefoner viser 3se i displayet, og det er da også mærkeligt at vi i alle de andre måneder har været på 3's net men lige i den ene måned har vi udelukkende kun været på telia's net. Er der andre der har oplevet lignende? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Jep samme sag her, i maj var der en masse snak herinde, at der lige pludselig stod noget andet i displayet. Desværre var jeg helle ikke opmærksom på det, det er samtale/sms omkring 15-25 maj. Der søgte den automatik over på Telias net, så hvis man ikke selv var inde og ændre over på 3, ja så koster det lidt ekstra nu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Jeg kunne i en laaaaang periode slet ikke komme på 3's netværk. Såh, jeg frygter for næste regning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Yes også big regning her! I øvrigt har 3 ændret på deres simkort. Førhen kunne jeg på en ikke brandet tlf. låse den til 3SE - Det kan man ikke mere :-( Kundeservice oplyset at det var fordi ellers tjente de jo ingen penge på at have kunder i sverige *WHAT* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Er der andre der har 3 herinde der pludselig i denne måned har fået en 3 dobbelt stor regning fra 3? Vi har normalt en regning der ligger på 400 kr. om måneden men i denne måned har vi fået en regning på 1400 kr. regner jeg priserne ud så er minutprisen steget fra den ene måned til den anden fra 1,11 kr i minuttet til 3,86 kr. i minuttet. 3 siger at det er fordi vi har været på telias net, men vores telefoner viser 3se i displayet, og det er da også mærkeligt at vi i alle de andre måneder har været på 3's net men lige i den ene måned har vi udelukkende kun været på telia's net. Er der andre der har oplevet lignende? Jeres telefoner har nok været "hoppet" over på Sweden 3G nettet.. Det er ikke 3´s net... Der skal stå 3 SE i displayet, ellers er det udlandstakst når du ringer/sms´er til dk eller modtager opkald i sverige......... Jeg synes dog ikke vi døjer med at vores telefoner "hopper" over på Sweden 3G mere.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Jeg kunne i en laaaaang periode slet ikke komme på 3's netværk. Såh' date=' jeg frygter for næste regning.[/quote'] Du må hellere gå ind på 3.dk og se dit forbrug, det var der jeg så der var noget galdt med min kones forbrug.... og jo, den stod på Sweden 3G :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Jeres telefoner har nok været "hoppet" over på Sweden 3G nettet.. Det er ikke 3´s net... Der skal stå 3 SE i displayet' date=' ellers er det udlandstakst når du ringer/sms´er til dk eller modtager opkald i sverige......... Jeg synes dog ikke vi døjer med at vores telefoner "hopper" over på Sweden 3G mere.. [/quote'] Og så lige huske at hvis man fks. går, køre bil, sejler, køre tog osv., så kan den jo også skifte net uden at man ser den - og så koster det kassen både at modtage opkald og ringe! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stine 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Jep, min kærestes regning er også 2 til 3 gange højre end den plejer at være, men der er ikke noget unormalt ved min regnning (desværre) :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Fik en dejlig regning på 900, så ringede til kundeservice, og de sagde at jeg hade ringet fra Telia´sn netverk. Tro fanden det, når den per automatik slog over til Sweden 3G. Heja 3! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Vi har også to telefoner der pludseligt bestemte sig for at foretrække Sweden 3G, i stedet for det sædvanlige 3 SE. Pisse irriterende når vi aldrig har haft problemer med det før. Vi er jo for længst holdt op med at se efter... Da vi fik "3" abonnement sidste år, fortalte sælgeren at der bare skulle stå 3, for at det var til den gode takst. Jeg er udmærket klar over at det ikke passer. Men deres personale er simpelthen så dårligt informeret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stine 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Hmm. Der står 3g med småt lodret oppe i venstre hjørne, ved siden af de streger der viser hvor meget forbindelse der er og 3 neden under på min, ikke noget med 3 SE ?? Håber det gav mening:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Min søns regning er også gået 100 % over. Han når normalt aldrig over de 299 kr han betaler i abon. men nu er den på 700 kr. Skal lige undersøge og så ringe ind og brokke mig. Noget må de jo have lavet om når det pludselig sker. for så mange Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Hmm. Der står 3g med småt lodret oppe i venstre hjørne, ved siden af de streger der viser hvor meget forbindelse der er og 3 neden under på min, ikke noget med 3 SE ?? Håber det gav mening:rolleye: Det betyder bare at du er på et 3G net, udbyderen skal gerne være 3 SE ;) Det burde stå midt i dit display, alt efter hvilken mobilos du har.......:)......... når der bare står 3 er det nok ok ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Hmm. Der står 3g med småt lodret oppe i venstre hjørne, ved siden af de streger der viser hvor meget forbindelse der er og 3 neden under på min, ikke noget med 3 SE ?? Håber det gav mening:rolleye: På min (Nokia E65) står der også 3G lige under indikatoren for sendestyrke. Men så står der 3 SE. Det gjorde der også på min tidligere tlf, når jeg var på det rigtige net. Når jeg er i DK står der 3G under indikatoren, men kun 3 ved siden af. 3G logoet under indikatoren er kun for at oplyse om, at du er på et 3G netværk og kan bruge funktionerne. Når der ikke står 3G, er du på et alm. GSM net. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stine 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Okay, min mobilos er Nokia 6280 og der står nul og niks midt i displayet. Selv hvis jeg vælger manuelt søgning af net, så kommer det samme frem. Kan man/eller hvordan låser man 3G fast, så den ikke kan hoppe over på et andet net.? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Okay, min mobilos er Nokia 6280 og der står nul og niks midt i displayet. Selv hvis jeg vælger manuelt søgning af net, så kommer det samme frem. Kan man/eller hvordan låser man 3G fast, så den ikke kan hoppe over på et andet net.? Husk det er operatøren 3 SE der skal låses fast, men det er ikke sikkert du kan hvis den stadig er bundet/låst fra 3... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Okay, min mobilos er Nokia 6280 og der står nul og niks midt i displayet. Selv hvis jeg vælger manuelt søgning af net, så kommer det samme frem. Kan man/eller hvordan låser man 3G fast, så den ikke kan hoppe over på et andet net.? Da jeg havde 6280 kunne jeg vælge netværk manuelt. Så skiftede den ikke. Men når jeg kørte til DK mistede jeg al forbindelse, når den ikke kunne fange det svenske 3 net længere. Med min E65 kan jeg vælge manuelt på samme måde. Men når jeg tager til DK, finder den ud af at det manuelt valgte netværk ikke er tilgængeligt længere og slår på automatisk netværksvalg. Så skal jeg bare huske at vælge 3 SE manuelt, når jeg er tilbage i Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stine 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Okay, tak for svar gutter.. men jeg tror jeg er faldet af på den, jeg må ind og snakke med dem (ikke at de ved skide meget mere) men man kan jo håbe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Jeg er STINKENDE træt af 3 God fornøjelse til jer der vil ringe til deres kundeservice! Ligemeget hvilke menuer man trykker sig ind på, så ender det efter 2 min op med at de siger de ikke har tid til ens opkald (pga mange kunder lige nu ringer), men de da anbefaler at man finder svaret på deres website :thumbdown Hold da kæft hvor er det bare den RINGESTE kundeservice EVER jeg er stødt på. Kommer man en sjælden gang i gennem, så er det som at snakke med en praktikant der ikke aner en skid om sit job eller firmaet vedkommende er ansat i :thumbdown Har lige ringet for 4. gang idag til 3, og for 4. gang havde de ikke tid til mit opkald. Gad vide hvor mange andre der får den besked? Men nogen må vel komme i gennem..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Man får desværre heller ikke så meget ud af at ringe til dem...Når telefonen ikke har været på deres net er de ret så kolde, og man bliver punget for udlandstelefoni :o ........... Svært at forklare dem at det er deres skyld man har været på et andet net, selvom det er røv irriterende Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 på Ericsson telefoner står der kun "3" og ikke "3 SE". Dette er ok, og det rigtige 3 net Mvh Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 på Ericsson telefoner står der kun "3" og ikke "3 SE". Dette er ok' date=' og det rigtige 3 net[/quote'] På min Sony Ericsson står der altid "3 SE" når jeg er hjemme i Sverige. Det er så det rigtige 3 net for min telefon :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 ok, Jeg har kun erfaring med Z800i, K608i og K610i som alle skriver "3" Hvilken model har du? Mvh Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Med min E65 kan jeg vælge manuelt på samme måde. Fandme underligt, det kan jeg ikke få lov til med min E65(nej, den er ikke branded)! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 ok, Jeg har kun erfaring med Z800i, K608i og K610i som alle skriver "3" Hvilken model har du? Mvh Dennis Min K610i skriver 3SE og 3 nedenunder...... Har kun prøvet den har skiftet net 1-2 gange på 6 mdr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites