Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet July 3, 2007 Hej Ville bare lige høre om der var nogle der havde erfaringer med dem her ? http://www.nasetshundhotell.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2007 Kender dem ikke - men syntes det lyder fint. Deres rutiner lyder lidt som det sted hvor vi får passet hund, og der er vi tilfredse med Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Kender dem ikke - men syntes det lyder fint. Deres rutiner lyder lidt som det sted hvor vi får passet hund' date=' og der er vi tilfredse med[/quote'] Vil du fortælle hvor det er? Der er jo ikke noget som erfaring når man skal overlade sine familiemedlemmer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Det er i Danmark ved Haslev - det tager en lille time at køre derned, men det gør jeg gerne. Terslev hunde- og kattepension. De har en hjemmeside der hedder www.hunde-kattepension.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Kender dem ikke - men syntes det lyder fint. Deres rutiner lyder lidt som det sted hvor vi får passet hund' date=' og der er vi tilfredse med[/quote'] Jeg har fået dem henvist af vores naboer hvis datter bruger dem, og skal på rundtur derude i morgen, og det lyder rigtigt det jeg har hørt indtil videre. Så lad os håbe alt er som det skal være :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2007 Jeg har været derude i dag, og de har både katte og hunde hotel, og jeg kan klart anbefale det. Så må vi se om jeg siger det samme når Bimmer har været der i 10 dage :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2007 Hvordan gik det? Hvis han altså har været dernede? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2007 Hvordan gik det? Hvis han altså har været dernede? Hej Kira Det gik rigtig godt, det kan klart anbefales :th2: Det bliver et sted vi kommer til at benytte flere gange det er helt sikkert :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
irode 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2007 Vi havde vores Sammy (3 år gammel mellempuddel) her http://www.hundpensionatbokbacken.se/ i 16 dage - lidt syd for Hässleholm. Både han og vi var meget tilfredse. :-) Inge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites