koustrup 10 Anmeld indhold Skrevet July 2, 2007 Nogen der kan oversætte dette: "Prøv at lukke døren, i stedet for at smække den! Tak" Behøver ikke være ordret :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hexa 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2007 Nogen der kan oversætte dette: "Prøv at lukke døren, i stedet for at smække den! Tak" Behøver ikke være ordret :-)[ Vill du/ni prova att stänga dörren försiktigt, istället för att slå med den. Mvh hexa Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2007 Tusind Tak :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Metz 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2007 Försök stänga dörren försiktigt i stället för att slå igen den. Tack. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2007 Tætningslister kommer du nok længere med i længden... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2007 Det er desværre ikke en mulighed ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2007 Det er desværre ikke en mulighed ;-) Hvad med en pumpe, en af den slags der bremser døren? Min erfaring siger mig bare at folk overser den slags sedler/opslag.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hexa 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Hvad med en pumpe, en af den slags der bremser døren? Min erfaring siger mig bare at folk overser den slags sedler/opslag.. Det beror på hvordan du utformar det som skal sættes op, er du saklig og artig i dit språk brukar man få vänlighet tillbaka. det er min erfaring med det hele. Har aldrig haft de problemer når jeg skrevet noget og sat op der jeg har boet... mvh hexa Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2007 Vi havde sådan en kælderdør ned til vaskehuset som folk gerne lod smække bag sig. Men det gav ekko i hele opgangen. Vi satte en pumpe på, men enten var pumpen for lille eller døren for tung, den virkede ihvertfald ikke særlig godt. Jeg satte et A4-skilt op: (gult papir og rød tusch) SNÄLLA !! Slamra inte med dörren Använd handtaget TACK (og så en træt smiley der Zzzz'ede) Folk var angiveligt mindre forstyrrede, efter at skiltet var sat op. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
göte_børge 0 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2007 Det är en liten nyansskillnad mellan danska prøv och svensk prova. Prøv at lukke døren forsigtig - Please close the door carefully Prova at stänga dörren försiktigt - Test to close the door carefully Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites