Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Skrevet July 2, 2007 Når vi nu om - alt fra 2-8 uger, er færdige med vores tilbyggning og ungernes værelser skal males kunne jeg godt tænke mig at der blev malet lidt figure på væggene og da jeg ikke kan tegne kunne jeg godt tænke mig at finde en som kan. Så kan du tegne og er dit speciale traktor & prinsesser ;) så send mig en pm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2007 Når vi nu om - alt fra 2-8 uger, er færdige med vores tilbyggning og ungernes værelser skal males kunne jeg godt tænke mig at der blev malet lidt figure på væggene og da jeg ikke kan tegne kunne jeg godt tænke mig at finde en som kan. Så kan du tegne og er dit speciale traktor & prinsesser ;) så send mig en pm Nu har jeg godt nok aldrig tegnet en traktor eller en prinssese men, det er ikke særlig svært hvis du bruger en projector/overhead. Du kan tegne stregerne op og så farvelægge.... det er liiiige før dine unger kan finde ud af det :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2007 Tak jeg har tænkt over den med nu kender jeg ingen der har en sårn overheadp. og jeg har ikke kunnet findet et sted man kan hyre dem ... så jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2007 Tak jeg har tænkt over den med nu kender jeg ingen der har en sårn overheadp. og jeg har ikke kunnet findet et sted man kan hyre dem ... så jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre. Det kan vi nok finde ud af ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2007 Er du indehaver af en overheadp. ?????? Kan man få låne/leje en weekend om 3-4 uger ??? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aluxus 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2007 "kunst"maler Når vi nu om - alt fra 2-8 uger, er færdige med vores tilbyggning og ungernes værelser skal males kunne jeg godt tænke mig at der blev malet lidt figure på væggene og da jeg ikke kan tegne kunne jeg godt tænke mig at finde en som kan. Så kan du tegne og er dit speciale traktor & prinsesser ;) så send mig en pm Hej hej, jeg har nogle gamle kontakter til et galleri der ligger ved DGi byen, som hedder Rød Stue. Det er nogle gamle gadedrenge der laver alt fra vægmalerier, til de fedeste billeder, som jeg selv har fået designet og købt. De elsker at male og de laver alt på forespørgsel. Jeg kunne bestemt heller ikke forestille mig at de ville tage meget for det, måske en kasse øl eller noget :p Sig til hvis det er... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2007 Ok det lyder spændende.....jeg kunne godt tænke mig noget disney på tøsernes værelser....kan du spørge hvad de vil have for det ?? vi bor i svedala og hvad med transporten hertil ??? Mvh Ulla Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aluxus 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2007 Ok det lyder spændende.....jeg kunne godt tænke mig noget disney på tøsernes værelser....kan du spørge hvad de vil have for det ?? vi bor i svedala og hvad med transporten hertil ??? Mvh Ulla Jeg skal prøve at støve et telefonnummer frem på dem, skal evt selv bruge dem i forbindelse med nye malerier, så jeg undersøger det lige og vender tilbage til dig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites