Mathias 10 Anmeld indhold Skrevet June 30, 2007 Er ved at flytte til Sverige, men hører lidt negativt om Oxie.. Har det noget på sig, eller er der bare nogle områder man ikke skal købe hus I? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2007 Hej Mathias, Først og fremmest velkommen til hér, og så til den mindre servicemindede del, prøv den fremragende søgefunktion, prøv at skrive Oxie som kriterie, og vupti... så er der lidt at læse på!!! God fornøjelse! :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2007 Kort svar: Nej, det har ikke noget på sig. Længere svar: Der vil altid være områder, som folk fraråder dig at købe hus i, men det har kun noget med personlige præferencer at gøre. Jeg bor i Oxie, her er dejligt og - i hvert fald hvor jeg bor - helt stille. Jeg ville ikke købe hus alt for tæt på centret, men det er mere fordi der - naturligvis - færdes flere folk og dermed også er mere uro. Mit bud: Tag herover, forskellige dage, forskellige tidspunkter, og kør/gå lidt omkring. Og døm så selv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites