Jump to content
Scion

Byg af eget hus

Recommended Posts

Jeg går og overvejer at købe en grund sådan 35-50km væk fra malmø, og så købe et type hus som er et bjælkehus. Jeg har fundet et pænt hus, og jeg har fundet en pæn grund, og det ser egentlig økonomisk ok ud, lidt dyrt, men ok. Grunden har allerede et hus, men det skal bare rives ned. men jeg forventer derfor at der er el og vand på grunden. Huset er 108kvm, i 2 plan. 60kvm i stue etagen, og 48,5 på første etage. Der vil ikke være behov for VVS på første etage. Men, der er i det tilbud ikke inkluderet: Nedrivning af nuværende hus VVS EL Køkken Badeværelse Nu er det jo et bjælkehus, så jeg vil ikke sætte fliser op på andet end gulvet i badeværelset, dvs. ikke i køkkenet eller noget. Men hvor meget tror i det vil koste at få lagt alle de ting ind i et nyt hus? Derudover, er der andre udgifter jeg har fuldstændig overset? Mvh Martin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg går og overvejer at købe en grund sådan 35-50km væk fra malmø, og så købe et type hus som er et bjælkehus. Jeg har fundet et pænt hus, og jeg har fundet en pæn grund, og det ser egentlig økonomisk ok ud, lidt dyrt, men ok. Grunden har allerede et hus, men det skal bare rives ned. men jeg forventer derfor at der er el og vand på grunden. Huset er 108kvm, i 2 plan. 60kvm i stue etagen, og 48,5 på første etage. Der vil ikke være behov for VVS på første etage. Men, der er i det tilbud ikke inkluderet: Nedrivning af nuværende hus VVS EL KøkkenBadeværelse Nu er det jo et bjælkehus, så jeg vil ikke sætte fliser op på andet end gulvet i badeværelset, dvs. ikke i køkkenet eller noget. Men hvor meget tror i det vil koste at få lagt alle de ting ind i et nyt hus? Derudover, er der andre udgifter jeg har fuldstændig overset? Mvh Martin
' Det lyder godt nok som et lille hus, havde sikkert været billigere at bygge det i et plan! Dem som har givet dig tilbuddet på huset kan vel også give dig tilbud på det andet der skal laves i huset?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Byggelov = byggetilladelse Noget man får hos kommunen og kan til tider tage ret langt tid og være besværligt at komme overens om :laugh:
oh, også selvom der står et hus i forvejen som bare skal rives ned?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja da ... Så skal du bare også have rivnings tilladelse Hvor er det grunden ligger ? Ta op og tal med byggnadskontoret eller ring til dem. Gå ind på deres hjemmeside der ligger sikkert en masse om hvad der gælder. Bygglov er forskellige det kommer an på om det er indenfor byzonen eller om det er udenfor. Og selv om der ligger et hus skal du ikke være sikker på at der hverken er komm.vand eller afløb. Men det plejer nu at fremgå af evt. salgsopslag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites