Kira 10 Anmeld indhold Skrevet June 26, 2007 Er der nogen der kender nogen der sælger vildt (rådyr, rensdyr, vildsvin, elg osv)? Jeg fodrer mine hunde med kød, ben, indmad osv. Jeg kunne godt tænke mig at få lidt vildt i fryseren, da hundene er glade for det, men det er svært at skaffe. Det skal ikke være "rent" kød som vi selv spiser, men det der alligevel bliver kasseret - så kender du nogen her i regionen så send mig en PM :th2: Lam har også interesse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2007 Hej Kira Vi barfer også. Men vores hunde nægter og spise vildt, og de æder ellers alt. Så hvis du ikke har fodret med vildt før, så prøv lige og se om dine hunde vil have det. Kender du ellers steder i Sverige hvor man kan købe ben osv??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2007 ups måske skulle jeg lige læse hvad du skriver.. Men vores gider ikke spise det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2007 Er der nogen der kender nogen der sælger vildt (rådyr, rensdyr, vildsvin, elg osv)? Jeg fodrer mine hunde med kød, ben, indmad osv. Jeg kunne godt tænke mig at få lidt vildt i fryseren, da hundene er glade for det, men det er svært at skaffe. Det skal ikke være "rent" kød som vi selv spiser, men det der alligevel bliver kasseret - så kender du nogen her i regionen så send mig en PM :th2: Lam har også interesse. Vi spiser Elg og Vildsvin en gang imellem, så vi kan bare sige til, når vi har et kødben liggende, som alligevel bliver smidt ud Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lorup 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2007 PM sendt Mvh. Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stein_ 10 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2007 jeg er slagter til daglig og har adgang til okse den i store mængder... marvbed og alm okse ben... bare hvis det var sådan noget i tæntke på med hensyn til ben. hilsen lasse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2007 Prøv at søge her i debatten. Jeg mener, at der tidligere har været indlæg om en vildt forretning på -vistnok- Amiralsgatan. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2007 Prøv at søge her i debatten. Jeg mener' date=' at der tidligere har været indlæg om en vildt forretning på -vistnok- Amiralsgatan.[/quote'] Tak - men det er ikke lige finpudsninger jeg leder efter - men "affald" til hundemad. Men det kan jo være de har noget de ikke får solgt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2007 En butik/slaktare som säljer vilt har väl ben och 'avfall' de också...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2007 Tak - men det er ikke lige finpudsninger jeg leder efter - men "affald" til hundemad. Men det kan jo være de har noget de ikke får solgt. Ellers ligger der en ved center syd, lige over for willys, men det er måske for langt at køre;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites