Nulla 10 Anmeld indhold Skrevet June 26, 2007 Hvad sker der med alle jer danskere der er flyttet hertil, læser i ikke på debatten eller vil i ikke give jer til kende ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret June 26, 2007 Total soveby........ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gjol 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2007 Hehe virker ikke som at her er så mange som skriver herinde fra Svedala, men jeg er her da =) Må lige slå et lille slag for http://www.sommarrock.nu/ Det er ikke en soveby denne uge :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 Bor du/i også i Tegelbruket ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gjol 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2007 Nej jeg bor inde ved centralskolen / farmor elsas. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2007 OK ......:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M&M's 10 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2007 Vi er et par der lige er flyttet til Klågerup den 1. august :th2: Det ligger ca. 10 km nord for Svedala, så man kan vel sige at vi bor lige i nærheden :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2007 Velkommen til, har selv boet i Bara som jo er tæt på, så må i komme her til staden og handle vi har en fin netto :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ATECH2 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Ja - og vi har jo fundet en lille plads her i Bokskogen mellem Svedala og Klågerup/Bara. Herligt sted! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M&M's 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Ja - og vi har jo fundet en lille plads her i Bokskogen mellem Svedala og Klågerup/Bara. Herligt sted! :th2: Der bor vi også - det er super lækkert :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ATECH2 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2007 Hej M&M's... Hvor har I slået jer ned - vi bor ude i slutningen af Risemöllan?? Tommy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M&M's 10 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2007 Hej M&M's... Hvor har I slået jer ned - vi bor ude i slutningen af Risemöllan?? Tommy Hej Tommy Så bor vi ikke langt fra hinanden :) Vi bor nemlig mellem Risemöllan og Lundavägen (108) :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hammarborg 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2007 Hehe virker ikke som at her er så mange som skriver herinde fra Svedala, men jeg er her da =) Og jeg som troede at jeg var den eneste dansker her i Sved(e)ala. :th2: Har kun stødt på danskere som var på ferie her i området. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gjol 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2007 Hammarborg nu har jeg jo boet her et par år så ikke alle som tänker på at jeg er dansker. Er inde på mit 11 år herovre nu :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hammarborg 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2007 Hammarborg nu har jeg jo boet her et par år så ikke alle som tänker på at jeg er dansker. Er inde på mit 11 år herovre nu :-) 11 år!! Sådan. Du kom til inden alt det skøre skete. Her mener jeg inden danskerne overtog Skåne. Gad vide om det var dig jeg hørte tale svensk dansk agtigt i Ica i Svedala gågade. For det var meget svensk, men kunne høre nogle danske toner, så jeg var sikker på denne person var dansk. Studer meget deres sprog nemlig, for at lære det, så mit øre flyver rundt når jeg er ude. Hvor i Svedala høre du til? Og nu kender jeg en hvis jeg har brug for noget hjælp!? Har kun boet her i fire måneder nu, fire VIDUNDERLIGE måneder. 200% jeg aldrig vil se mig tilbage og vende hjem til dk. Fatter ikke at jeg ikke kom her noget før. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2007 Gjol bor nede ved centralskolen....og velkommen til dig også Hammerborg hvor bor du nogan stans henne ?? Vi har nu boet i tegelbruket i 2½ år og er super glade for svedala, en skøn lille by :th2: Vi må snart lave dansker grillaften i svedala Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2007 Woohoo....jeg vil være Grill Bill :) :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2007 Os fra Råggatan er her også stadig, I er velkomne til at komme forbi til et slag krocket. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gjol 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2007 11 år!! Sådan. Du kom til inden alt det skøre skete. Her mener jeg inden danskerne overtog Skåne. Gad vide om det var dig jeg hørte tale svensk dansk agtigt i Ica i Svedala gågade. For det var meget svensk, men kunne høre nogle danske toner, så jeg var sikker på denne person var dansk. Studer meget deres sprog nemlig, for at lære det, så mit øre flyver rundt når jeg er ude. Hvor i Svedala høre du til? Og nu kender jeg en hvis jeg har brug for noget hjælp!? Har kun boet her i fire måneder nu, fire VIDUNDERLIGE måneder. 200% jeg aldrig vil se mig tilbage og vende hjem til dk. Fatter ikke at jeg ikke kom her noget før. Jo det har nok väret mig du har hört, snakker en del med dem der arbejder dernede da en af mine venner arbejder der. Og ens accent kommer man nok aldrig af med, specielt når man först lärer sig et nyt sprog som 12 årig. Og som sagt för, jeg hörer til ved centralskolan / vagott (hedder selvfölgelig Farmor Elsas nu men det får du nok aldrig de lokale til at sige :-) ) Nu virker det som at der er flere danskere som vågnede og fandt herind i forumet =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret August 22, 2007 haha Hvad sker der med alle jer danskere der er flyttet hertil, læser i ikke på debatten eller vil i ikke give jer til kende ??? Nej men vi har faktisk et rigtigt liv også, med kæreste og børn og kat og familie og bil og hus og hobbies og venner og naboer og arbejde og pligter og vedligehold og ferier og dårlig ryg og sure tæer og efterskat og fartbøder og grillaftner og stoppet afløb og .... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2007 ?????? ØØHHHH nå nej jeg har ikke et rigtigt liv !!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites