Mohlin 11 Anmeld indhold Skrevet June 26, 2007 Från Aftonbladet: http://www.aftonbladet.se/vss/helsingborg/story/0,2789,1103561,00.html Nån skulle kanske berätta för honom att det redan finns en sajt och dessutom en pendlarförening? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2007 Tydeligvis fordi han ikke kender til dette eller øresundsborger foreningen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2007 Tydeligvis fordi han ikke kender til dette eller øresundsborger foreningen. Men det kunne måske være en rigtig go sparrings partner til Øresunds Borger:thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2007 "Halvdansken" har allerede linket til Sunddebatten i et indlæg i Aftonbladet.:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2007 Yep....Gissa vem det är... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2007 Måske man også kunne linke til ÖresundsBorger hjemmesiden... Jeg fandt noget mail til ham, men fik den tilbage i ansigtet. så mailen på hans egen hjemmeside er for gammel og bruges ikke mere.. desværre.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2007 Hvis du tager nogle brochurer med i morgen aften, vil jeg sende ham et par stykker. Jeg har fundet hans adresse på www.gulasidorna.se.:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2007 Jeg kommer nok ikke i morgen da jeg ikke kan overskue det lige nu.. skal til island på søndag og har bare ikke de ting klar jeg skal have.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2007 Typ 1 st fod :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2007 till exempel ja :D Men jag gjorde gymnastik igår, bara fristående :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites