splint 10 Anmeld indhold Skrevet June 26, 2007 Er der nogen der kan fortælle mig hvad en Kangohammer hedder på svensk. Hvor kan man leje en sådan fyr? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2007 Hvad den hedder kan jeg ikke hjælpe dig med men vil næsten garantere dig du kan leje den i bauhaus. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2007 Er der nogen der kan fortælle mig hvad en Kangohammer hedder på svensk. Hvor kan man leje en sådan fyr? Jeg ved sku ikke engang hvad det er på dansk:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2007 Jeg ved sku ikke engang hvad det er på dansk:( Det vidste jeg heller ikke, men jeg googlede det ;) Kangohammer® 1. led er handelsnavn, der stammer fra den japanske fabrik der fremstiller værktøjet Kraftig, el-drevet, slagboremaskine af japansk oprindelse, der arbejder efter det stødende princip (se artiklen bor ), og som kan påmonteres forskelligt formede boremejsler. Kangahammeren kan nok bedst sammenlignes med et trykluftbor, idet den arbejder sig igennem materialet udelukkende ved hjælp af (de skarpe) mejsler, der hamres ned. Kangohammer bruges når man skal gennembryde sten, murværk, asfalt eller andre hårde materialer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2007 Mejselhammare Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2007 Ja den var svær, så de bliver nok sjovt at forklare en svensker hvad det er man skal bruge :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hexa 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2007 en stor slagborrmaskin, kan lejes på alle byggemarkeder, siger min danske mand som arbejdet og boet i sv i 29 år.... mvh hexa:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2007 Er der nogen der kan fortælle mig hvad en Kangohammer hedder på svensk. Hvor kan man leje en sådan fyr? Her et link til Bosch's svenske sektion vedr. slaghammare Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2007 Jeg bukker og takker for de gode råd/svar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites