Jenny 10 Anmeld indhold Skrevet June 25, 2007 Hej ! Jag heter Jenny,är 30 år och hemmafru med våra 2 barn som till hösten är 5 och 1 år. Är utbildad förskollärare och har arbetat flera år på förskola. Under de senaste åren har jag arbetat som dagmamma till ett flertal barn, bla åt 5 danska familjer. Barnen jag passat har varit här i väntan på dagisplats, så det har blivit allt från ett fåtal veckor till några månader. Till hösten har jag lediga platser, då mina nuvarande dagbarn fått dagisplats. Extra kul om ditt barn är i min flickas ålder(5 år). Kan även passa barn på kvällar o helger!! Vi tycker om att besöka lekplatser och vi går till öppna förskolan flera dagar i veckan. Vi bor i södra Malmö. Goda referenser finns att få, från flera danska familjer. Låter det intressant så hör av dig så får du veta mer ! MVH Jenny lejon@bolina.hsb.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Zidane 10 Anmeld indhold Besvaret June 25, 2007 Hej ! Jag heter Jenny,är 30 år och hemmafru med våra 2 barn som till hösten är 5 och 1 år. Är utbildad förskollärare och har arbetat flera år på förskola. Under de senaste åren har jag arbetat som dagmamma till ett flertal barn, bla åt 5 danska familjer. Barnen jag passat har varit här i väntan på dagisplats, så det har blivit allt från ett fåtal veckor till några månader. Till hösten har jag lediga platser, då mina nuvarande dagbarn fått dagisplats. Extra kul om ditt barn är i min flickas ålder(5 år). Kan även passa barn på kvällar o helger!! Vi tycker om att besöka lekplatser och vi går till öppna förskolan flera dagar i veckan. Vi bor i södra Malmö. Goda referenser finns att få, från flera danska familjer. Låter det intressant så hör av dig så får du veta mer ! MVH Jenny lejon@bolina.hsb.se Hej Jenny Hvor meget skal du have i timen i weekenderne og om aftenen? Hvor mange timer før du skal have besked? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jenny 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2007 Hej Zidane! Har skickat dig ett PM. Ha en trevlig dag! MVH Jenny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2007 også til mig please :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jenny 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2007 Hej Nulla! Har skickat dig ett PM. Ha en trevlig kväll! MVH Jenny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Daniel&Roseny 10 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2007 Hej jenny Jeg er også meget interesseret.. :) mvh Roseny Hej ! Jag heter Jenny,är 30 år och hemmafru med våra 2 barn som till hösten är 5 och 1 år. Är utbildad förskollärare och har arbetat flera år på förskola. Under de senaste åren har jag arbetat som dagmamma till ett flertal barn, bla åt 5 danska familjer. Barnen jag passat har varit här i väntan på dagisplats, så det har blivit allt från ett fåtal veckor till några månader. Till hösten har jag lediga platser, då mina nuvarande dagbarn fått dagisplats. Extra kul om ditt barn är i min flickas ålder(5 år). Kan även passa barn på kvällar o helger!! Vi tycker om att besöka lekplatser och vi går till öppna förskolan flera dagar i veckan. Vi bor i södra Malmö. Goda referenser finns att få, från flera danska familjer. Låter det intressant så hör av dig så får du veta mer ! MVH Jenny lejon@bolina.hsb.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites