Weller 10 Anmeld indhold Skrevet June 22, 2007 Jeg havde læst om en der havde en E 55 AMG herinde, men nu kan jeg ikke finde tråden:rolleye: typiskt. Er der en der kan hjælpe mig med tråden eller gi' mig nogle oplysninger omkring forsikring og km/l osv.... Er ved at købe en gennem Eurogarage (se anden tråd) Weller Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2007 Km/l er omkring 6.5-7.5 - kan ikke huske det helt eksakte, men det er i den dur - min e430 kører 8.8 på literen ca. Forsikring er jo forskellig alt efter alder, ancinitet, antal år med kørekort osv osv. Men da jeg fik tilbud på en e55 AMG fra 99 - skulle jeg betale 9000 sek om året, helforsäkring - 1500 sek selvrisiko. Bilen står parkeret uden for storby, i egen aflåst garage og føre er over 30 år, elitebilist. Der er ikke andet for end du må finde en nummerplade på en tilsvarende, og så ringe ind efter et tilbud hos diverse selskaber. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DKSEFR 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2007 Jeg har en E55 AMG fra 2004. Er 32 år og bor uden for Malmö. Betaler ca. 17.000 SEK om året i forsikring. Forbruget afhænger selvfølgelig af hvordan den køres men ca. 6-8 km/l. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Amer 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2007 jeg havde en E55 fra 98 indtil for nylig. den kørte, lidt afhængig af kørsel... :), mellem 6 og 8 på literen. jeg var 27 da jeg købte den, parkeret udendørs i malmö var forsikringen på ca 17.000 SEK om året. /Amer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jeppe1977 10 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2007 E55amg W210 Jeg har netop fået en W210 E55 AMG på DK plader, og betaler 18000 kr i forsikring, det er som elitebelist, men jeg er 30. Jeg kan køre op til 9.5 km/l, på motorvej, men ligger typisk på 8.5 på en tank, og kører ikke pænt hele tiden. mvh Jeppe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Weller 10 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2007 E 55 Amg 1998 Jamen tak for svaret det er da ikke så slemt med 8,5 på literen, det er jeg da godt tilfreds med. :th2: Weller Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jeppe1977 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2007 Jamen tak for svaret det er da ikke så slemt med 8,5 på literen, det er jeg da godt tilfreds med. :th2: Weller det skal siges at min er en 2002, men stadig en W210, så det burde være det samme. god fornøjelse med bilen, det er jo verdens fedeste. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 25, 2007 Vil du købe een? Jamen tak for svaret det er da ikke så slemt med 8,5 på literen, det er jeg da godt tilfreds med. Vil du købe een, kender jeg en gut, der vil sælge sin E55 AMG for 120.000 DKK - den har kørt 105.000 km og har det hele... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2007 Vil du købe een' date=' kender jeg en gut, der vil sælge sin E55 AMG for 120.000 DKK - den har kørt 105.000 km og har det hele...[/quote'] Mogens nu sover du igen :):)... Veller skrev igår at han havde fået en e55 :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 25, 2007 Undskyld :o) Mogens nu sover du igen :):)... Veller skrev igår at han havde fået en e55 :) OK - beklager dybt; men jeg læser ikke alle tråde. Det var tråden om "Eurogarage" - dem kender jeg ikke... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Weller 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2007 Mercedes E 55 AMG Ang. min forsikring har jeg taget IF de forsikrer den for ca. 10000 svkr. det er ok for en præcidentslæde ikke :th2: Weller Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Weller 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2007 Mercedes E 55 AMG :th2: Glemte at fortælle at alle services er foretaget af og hos Mercedes i Tyskland, samt alle papirer er i orden perfekt:th2: :th2: kilometerstanden var 93000 garenteret. Weller Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites