Jump to content
Junkeren

Forsikring af Mercer

Recommended Posts

Så er der ikke længe til at jeg skal til Tyskland og hente en sprød SLK. Jeg bruger ventetiden til at undersøge lidt omkring forsikringer, men kan ikke rigtig sammenligne uden at have en nogenlunde tilsvarende model. Nogen der ved, hvor jeg hitter et svensk regnr på en Mercedes SLK 230 fra 98-99? Og bonusspørgsmålet: Hvad bør sådan en stå i årligt med en halvforsikring? /Junkeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Syns også bytbil.com meget tit har vist nummerpladerne - det var sådan jeg sammenlignede priser. Held og lykke med din Mercer - har selv lige fået importeret en E430 fra 98 - super lækkert køretøj. Næste gang skal jeg også have en sportsvogn, dog ikke SLK - den er så lille, men det er alle roadsters vel ? hehe - skal lige siges jeg er 1.94m og syns jeg sidder pænt skidt i den SLK jeg var ude og prøve :( Ang. forsikring, så må du snakke med din forsikringsmand - er svært for andre end dig selv, at sige en pris. Der er så mange faktorer der spiller ind. Jeg betaler selv 4800 sek om året, helforsäkring - 1500 sek selvrisiko.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites