Jump to content
Nenad

Bil forsikring fra 11.500 til 6.600 på 5 minutter

Recommended Posts

Skulle bare lige prøve. Jeg betaler p.t. lidt under 8000' date='- for en halvforsikring op til 2.000 mil. Jeg véd at det kan gøres billigere - men det kræver et par telefonopkald til de forskellige selskaber. [b']Så det skal jeg hygge mig lidt med i ferien :D
Bedre sent end aldrig. Opdatering på min egen forsikringssituation: Skifter til Vesta 081101, da de kunne tilbyde en lidt lavere pris end Salus - men som helförsäkring ("Utökat skydd m.m.") og 3.000 mil (Salus var max 2.500). Penge sparet og forsikring fra halv til hel. Ikke dårligt :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wow ! Interessant ! Jeg giver pt. 9 900 Skr for helförsäkring på min Impreza WRX hos TryggHansa, hvad giver du? IF ville dengang (Juli 2007) så vidt jeg husker ikke have noget at gøre med en importbil (måske det var diplomatpladernes skyld), Län spurgte jeg aldrig.
Jeg giver 7.800 / årligt for en helforsäkring med ubegrænset km på en Impreza wrx 2006 (svensksåld) :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

har kun haft motormannen - der får man også billig väghjälp + rabbat på preem diesel/benzin. Har også lige tegnet villa forsikring igennem dem. Men tror måske de er meget dyrrer end andre hvis man har en turbo gt et eller andet. Ok måske ikke alle turbo - Lupo er også Turbo :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad kan man bruge dette til ?. Ikke en pind' date=' man kan ikke anvende on-line til at beregne pris når man har DK kørekort.[/quote'] Jeg ringede til www.insplanet.com, som tilbyder at finde den billigste forsikring blandt flere selskaber. De fandt så en billig forsikring til mig hos sveland, så jeg sparede 1500 kr pr. år på min danskkøbte bil. :thumbup: Det krævede ikke noget arbejde fra min side.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

sjovt jeg ringede også til svealand da jeg skulle forsikre min golf 1,9tdi med hele 110hk og der ville de slet ikke have noget med mig at gøre ca30000 for trafik forsikring. så kontaktede jeg insplanet for at se om de kunne finde frem til noget og vips så var det sørme svealand de pegede på til den nu lidt mere humane pris på 10200sek for en helforsikring. dog tror jeg at insplanet og svealand har et samarbejde da både min kærestes 2 biler mine 3 og naboen 2 biler gennem tiden er blevet forsikret gennem insplanet og alle gange har de peget på svealand. er der nogen der ved hvornår man ikke længere er ung og dum i trafikken set med en forsikringsmands øjne. har nu haft pappet i 5år. og er 23.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
er der nogen der ved hvornår man ikke længere er ung og dum i trafikken set med en forsikringsmands øjne. har nu haft pappet i 5år. og er 23.
25....men din adresse spiller lige så meget ind. Og du bor desværre i den dyrere ende forsikringsmæssigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dog tror jeg at insplanet og svealand har et samarbejde da både min kærestes 2 biler mine 3 og naboen 2 biler gennem tiden er blevet forsikret gennem insplanet og alle gange har de peget på svealand.
jeg tvivler for begge mine biler der frarådede de svealand fordi de ikke var de billigeste ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vesta Vi er rigtig glade for vesta... både min golf og min kærestes mb e200 sport er forsikret hos dem. Har før haft sweland forsikring på min audi, den var jævle dyr men der var jeg også "ny" i Sverige. Jeg totalt skadede den desværre og de var satme ikke meget for at udbetale erstatning. Det tog flere måneder!!! Så nu har vi Vesta og fordi vi har alle vores forsik. samlet hos dem får vi oveni 20%. Så vi er nede på 4000 se kr for golfen og 8000 for den nye mb. BILLIGT. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi er rigtig glade for vesta... både min golf og min kærestes mb e200 sport er forsikret hos dem. Har før haft sweland forsikring på min audi' date=' den var jævle dyr men der var jeg også "ny" i Sverige. Jeg totalt skadede den desværre og de var satme ikke meget for at udbetale erstatning. Det tog flere måneder!!! Så nu har vi Vesta og fordi vi har alle vores forsik. samlet hos dem får vi oveni 20%. Så vi er nede på 4000 se kr for golfen og 8000 for den nye mb. BILLIGT. :D[/quote'] Jeg har også haft Sweland forsäkring på ca 3000kr/år og jeg har netop (for en måneds tid siden) totaltskadet min bil i Tjekkiet. Jeg fik 57k SEK ud af det, trods en ny kostede 79K, som så efter lidt forhandling endte på 75k. Så det var lidt skidt. Nu har jeg købt en identiskt bil, og nu har jeg fået et "tilbud" på en ny forsikring. 6000/år. Så det lyder til jeg skal forsøge nogle andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites