Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 14, 2007 Jeg kører RS6 lillemand........Min kone ML55 AMG..... Så nej, ingen stramme sko hér........:) Tror nok ikke engang jeg gad kigge efter en R32'er...... Med mindre den havde over 500hk......Ellers skal jeg bare ha' øjnene i bakspejlet hele tiden og det er jo farligt.......Hvem siger at jeg vil bruge proflex, det er der ingen grund til!! Strammer dine Danske sko!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GULVmanden 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2007 Jeg kører RS6 lillemand........Min kone ML55 AMG..... Så nej, ingen stramme sko hér........:) Tror nok ikke engang jeg gad kigge efter en R32'er...... Med mindre den havde over 500hk......Ellers skal jeg bare ha' øjnene i bakspejlet hele tiden og det er jo farligt....... Hmmm... Flot bil pakke! Vi få se... Hvis du kan slå 3.6 sek. på 0-100 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2007 Hmmm... Flot bil pakke! Vi få se... Hvis du kan slå 3.6 sek. på 0-100I må på Ringen og...eller...*nårh nej* SM´s kalender er allerede fuld hvad det angår *fnis* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 14, 2007 Er du klar over hvad det kræver for at komme derned????? Det kommer en R32'er aldrig.......Nogle der påstår andet, lyver. Vi er nede i Carrera GT tider og den har over 600hk og lav vægt....... Så bare glem det........Hmmm... Flot bil pakke! Vi få se... Hvis du kan slå 3.6 sek. på 0-100 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GULVmanden 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2007 Er du klar over hvad det kræver for at komme derned????? Det kommer en R32'er aldrig.......Nogle der påstår andet, lyver. Vi er nede i Carrera GT tider og den har over 600hk og lav vægt....... Så bare glem det........ Vent og se!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 14, 2007 Glæder mig!! Vent og se!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2007 Så kan vi se jer alle tre nede på Ringen snart? Vi glæder os meget :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 14, 2007 Jeps! RH Motorsport har fået 4 chancer indtil videre og får ikke den 5'te...... Den bliver rullet hos Wimmer i Kiel, når den er færdig nede hos Entech...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GULVmanden 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2007 Til Mulle! 515 hp / 516 ft-lbs 18 psi boost 0-100 estimated 3.4 seconds The smooth power produced by the FT515 program offers a driving sensation associated with most exotics. With our signature blue silicon boost pipes guiding the air charge from our GT25R based turbos through left and right intercoolers into the short runner cast intake manifold, your throttle response is instantaneous and will leave your passengers giggling on the spot. Still need more power? The modular nature of our turbo systems make it possible to easily upgrade to the FT-565 configuration Sorry gamle dreng.... Men lad så da ta en track day, når min bil er færdig. Og hvis du har EU ( B ). Men jeg er selv stor fan af RS4 og RS6 (og måske snart RS3). Var selv ved at købe RS4, men ville selv bygge en bil der kun yde mere, da dette var en lille drenge drøm for 20 år siden.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GULVmanden 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2007 Jeps! RH Motorsport har fået 4 chancer indtil videre og får ikke den 5'te...... Den bliver rullet hos Wimmer i Kiel, når den er færdig nede hos Entech...... Kender godt RH-Motorsport.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 14, 2007 Ja.....Men som du også ved er det ikke kun hk, men NM der er afgørende for hvordan den trækker....... Jeg skal nok gi' dig et praj når den er færdig! Til Mulle! 515 hp / 516 ft-lbs 18 psi boost 0-100 estimated 3.4 seconds The smooth power produced by the FT515 program offers a driving sensation associated with most exotics. With our signature blue silicon boost pipes guiding the air charge from our GT25R based turbos through left and right intercoolers into the short runner cast intake manifold, your throttle response is instantaneous and will leave your passengers giggling on the spot. Still need more power? The modular nature of our turbo systems make it possible to easily upgrade to the FT-565 configuration Sorry gamle dreng.... Men lad så da ta en track day, når min bil er færdig. Og hvis du har EU ( B ). Men jeg er selv stor fan af RS4 og RS6 (og måske snart RS3). Var selv ved at købe RS4, men ville selv bygge en bil der kun yde mere, da dette var en lille drenge drøm for 20 år siden.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2007 Glæder mig!! Undskyd jeg sir det men er det ikke spild af penge.. Jeg mener du får jo ikke ret meget mere for sådan en r32 selvom du har smidt 200 k efter den og den kommer aldrig til at køre lige så godt som en Porsche 996tt og den vil altid gi dig røv på ringen og den holder sin værdi 100 gange bedere ind en golf.. Det er heller ikke for sjovt at fabrikerne bruger jeg ved ikke hvor mange mil på at bygger en bil .... Lige meget hvordan man ser på det,kan det bedere betale sig at købe en færdig bygget bil ind at bygge en selv når man ny bor i sv :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SSAK01 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2007 I må på Ringen og...eller...*nårh nej* SM´s kalender er allerede fuld hvad det angår *fnis* LOL Super fed kommentar! :th2: Vi er også andre der venter spændt på at hans bil bliver i stand til at trille... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2007 Køb en Original R32 som er Svensk Reg. og send den ned til HGP efterfølgene og få den tunet. Du får ikke Registrerings synet(import syn) en bil som er ombygget på den måde i Sverige, men har du en bil som er indregistreret i sverige og efterfølgene tuner den så er der ingen problemer. Det er ikke rigtigt der er regler om det som i dk .. Jeg kan ikke huske hvor mange % det er men det vil jeg lige finde ud af :):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2007 Det er ikke rigtigt der er regler om det som i dk .. Jeg kan ikke huske hvor mange % det er men det vil jeg lige finde ud af :):) Ja, gider du ikke det! Jeg vil i hvert fald gerne vide det. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2007 Er du klar over hvad det kræver for at komme derned????? Det kommer en R32'er aldrig.......Nogle der påstår andet, lyver. Vi er nede i Carrera GT tider og den har over 600hk og lav vægt....... Så bare glem det........ Så en video på Youtube, med en ældre R32 der rent faktisk tog 0-100 på 3,6... om det var fake skal jeg ikke kunne sige, men det gik sgu stærkt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2007 M3 vs R32 Historien melder dog ikke noget om hvilke sovepiller føreren af M3´eren havde guffet i sig. Men Golf´en kommer, sagt pænt, godt ud af starthullerne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites