Annika 10 Anmeld indhold Skrevet June 15, 2007 På min næstemånedsopkrævning til BRF'en skal jeg betale en pantförskrivningsavgift. Hvad pokker er det? Er aldrig blevet opkrævet sådan noget før. Venligst Annika Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2007 Enten er du rimelig nyindflyttet og / eller så har du taget / øget et lån i din lejlighed. Du har altså taget pant i den lejlighed der teknisk set ejes af en bostadsrättsförening. På den måde sørger foreningens økonomiafdeling at de lån der måtte være taget i en given lejlighed kan tjekkes af mæglere og købere når lejligheden skal sælges igen så der ikke dukker nogen ubehagelige overraskelser (dvs. gamle lån i din lejlighed) op til dig som ny indflytter. Hvor meget måtte du slippe i registerafgift ?? (Det er forskelligt fra forening til forening) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Annika 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2007 OK tak for svaret. Er godt nok lige flyttet men findes ikke, at jeg betalte en sådan afgift første gang jeg købte lejlighed herovre. Jeg skal betale 403 SEK. Venligst Annika Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites