millis 10 Anmeld indhold Skrevet June 14, 2007 nå men min kære sviger familie skal flytte fra island til sverige... jeg ville høre om hvad for papirer der skal medbringes på skatte værket når de inregistrerer osv sig i landet... evt nogle links til hvor jeg kan læse om det... tak på forhånd. millis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2007 For en i ........... Brug nu den søgefunktion.. Der ligger en sticky som du kan finde under skat som fortæller dig hvad du skal have med for at få svensk cpr nummer.. http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=7117 Og et rigtigt godt sted at begynde at søge efter info uden at spørge til højre og venstre: www.oresunddirekt.com eller http://pendler.scanianet.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2007 du bliver sku godt nok hurtigt sur!!! har du overvejet at ik alle er lige gode med en computer, selv om man ville ønske man kunne finde ud af det.. så er det sku bedre at spørge om hjælp... jeg bliver sku lidt mopset over denne tone der er engang imellem herinde, når man spørger om noget... men tak for linket... så kan jeg jo læse mig klog... :) desuden har jeg ikke været herinde så meget, så aner ikke noget om nogen søgefunktion, da jeg ikek helt har gennemskuet denne side endnu.... det kunne jo være der rent faktisk var en islændinge herinde som også kunne bidrage med lidt.. for det er jo nok ikek kun svenskere og danskere der er her???? hormonella millis... dont mess with the pregnant one!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kapa0012 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2007 Ég held að það sé nóg núorðið að hafa bara vegabréfið med sér. Einnig þarf að hafa einhverja pappíra í höndunum um hvar maður ætlar að búa. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2007 har du overvejet at ik alle er lige gode med en computer' date=' selv om man ville ønske man kunne finde ud af det.. så er det sku bedre at spørge om hjælp... ....[/quote'] Hahaha.. Vi er da heldigvis enige om at blive mopset :-) Men lad nu det ligge.. du havde bare postet mindst to spm. på kort tid som du kunne have fundet svaret på ved at bruge søgefunktionen som du finder i den sorte bjælke oppe i toppen af siden.. Der kan du bare skrive dit søgeord og så kommer alle de emner frem hvor det er nævnt.. Dette kan desværre efterhånden godt være ret mange og ret uoverskuelige, gammel info osv.. så det skal alt sammen læses med et gran salt.. God læsning Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2007 Ég held að það sé nóg núorðið að hafa bara vegabréfið med sér. Einnig þarf að hafa einhverja pappíra í höndunum um hvar maður ætlar að búa. Har på fornemelsen at du blev svinet her Martin:lol: P.S. han er nu en flink fyr ham Martin:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2007 Har på fornemelsen at du blev svinet her Martin:lol: P.S. han er nu en flink fyr ham Martin:th2: Hahaha.. måske du har ret.. eller også betød det. Jeg vil gerne bestille to øl??? Det er jo det man plejer at kunne sige på et fremmedsprog:th2: Men tak for din rosning af mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2007 Ég held að það sé nóg núorðið að hafa bara vegabréfið med sér. Einnig þarf að hafa einhverja pappíra í höndunum um hvar maður ætlar að búa. tak vi prøver med passet...:) ellers må familien jo faxe papirene.... nå må lige få kæmpet mig igennem de links... (kan ikke skrive på islandsk.. ville ønske:) ) millis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kapa0012 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2007 Það er enginn munur á því að flytja til til Svíþjóðar frá Íslandi eða frá Danmörku. Tengdaforeldrarnir eiga bara að gera það nákvæmlega það sama og þið gerðuð þegar þið fluttuð. Annars er þetta allt saman frekar einfalt. Ef þið eruð með einhverjar spurningar getið þið bara sent einkaskilaboð og ég skal svara því sem ég get. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2007 Það er enginn munur á því að flytja til til Svíþjóðar frá Íslandi eða frá Danmörku. Tengdaforeldrarnir eiga bara að gera það nákvæmlega það sama og þið gerðuð þegar þið fluttuð. Annars er þetta allt saman frekar einfalt. Ef þið eruð með einhverjar spurningar getið þið bara sent einkaskilaboð og ég skal svara því sem ég get. Måske skulle du skrive på dansk i stedet, eller en PM/email til den du gerne vil skrive sammen med.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2007 Það er enginn munur á því að flytja til til Svíþjóðar frá Íslandi eða frá Danmörku. Tengdaforeldrarnir eiga bara að gera það nákvæmlega það sama og þið gerðuð þegar þið fluttuð. Annars er þetta allt saman frekar einfalt. Ef þið eruð með einhverjar spurningar getið þið bara sent einkaskilaboð og ég skal svara því sem ég get. vi har sendt dig en privat mail istedet.. hihi... millis og ørn:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kapa0012 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2007 Måske skulle du skrive på dansk i stedet' date='[/quote'] Er du Dansk Folkepartis sprogpoliti herinde? Er det du som bestemmer hvad folk må skrive her og hvordan? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2007 Er du Dansk Folkepartis sprogpoliti herinde? Er det du som bestemmer hvad folk må skrive her og hvordan? ?????????? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2007 قررت مؤسسة* »الأيام*« للنشر تعليق عضويتها في* اتحاد الصحافة الخليجية اعتباراً* من أمس السبت *٦١ يونيو الجاري،* كما قررت تعليق عضوية رئيس تحرير الصحيفة عيسى الشايجي* كأمين عام مساعد بالأمانة العامة للاتحاد*. ويأتي* قرار المؤسسة انطلاقاً* من الإيمان الكامل بمبادئ حرية الكلمة واستقلالها وعدم خضوعها لأية Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2007 Skal vi lige opføre os som det vi ér... ...Voksne mennesker! Der er ingen "regler" for hvilket sprog der må skrives på herinde - men jeg tror vi alle kan se fornuften i at gøre det på nogle der mestres af flertallet af vores brugere. Dansk, svensk og engelsk-sprogede indlæg kaster nok mest respons af sig i det lange løb :th2: Go´ søndag, folkens :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites