PeterC 10 Anmeld indhold Skrevet June 13, 2007 Jeg skal have solgt min bil som ikke er svensksåld. Er der nogen forhandlere i Malmö som handler med ikke-svensksåldte biler eller er jeg nødt til at sælge den privat. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2007 De fleste tager imod dem. Det er bare et spørgsmål om prisen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2007 Kommer også an på biltypen. Der var ingen der i sin tid ville tage min sorte Opel Calibra Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret June 13, 2007 Kein problem Jeg skal have solgt min bil som ikke er svensksåld. Er der nogen forhandlere i Malmö som handler med ikke-svensksåldte biler eller er jeg nødt til at sælge den privat. Hvis din bil er velholdt og iorden (dokumenteret service) som min, bør du ikke møde modstand. Det mødte jég ikke, da jeg skulle af med min '03 BMW E39. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2007 Jeg har givet en "dansk" Hyundai Getz i bytte - hos en Hyundai forhandler ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Zidane 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2007 Jeg skal have solgt min bil som ikke er svensksåld. Er der nogen forhandlere i Malmö som handler med ikke-svensksåldte biler eller er jeg nødt til at sælge den privat. Jeg kan helt klart anbefale Peter Autohaus Sweden. Peter er en meget flink, ærlig og pålidelig fyr. Alle elsker ham! Han er ligesom Robin Hood... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2007 Nu har vi så fundet ud af du ikke vil købe din bil hos Peter. kan vi så komme videre ?;) Jeg kan helt klart anbefale Peter Autohaus Sweden. Peter er en meget flink, ærlig og pålidelig fyr. Alle elsker ham! Han er ligesom Robin Hood... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Zidane 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2007 Nu har vi så fundet ud af du ikke vil købe din bil hos Peter. kan vi så komme videre ?;) Jo! ;) :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jønsson 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2007 Man bliver pænt mærkelig af at bo i Ribe... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2007 Jeg skal have solgt min bil som ikke er svensksåld. Er der nogen forhandlere i Malmö som handler med ikke-svensksåldte biler eller er jeg nødt til at sælge den privat. Sælg den på blocket.se ! Der fik jeg en bedre pris, i forhold til hvad forhandlerne ville give. Bilen var solgt efter 2 dage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2007 Sælg den på blocket.se ! Der fik jeg en bedre pris, i forhold til hvad forhandlerne ville give. Bilen var solgt efter 2 dage. Samme erfaring her! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PeterC 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2007 Tak for svarene! Jeg har nok bare været uheldig med de forhandlere jeg har talt med. De mistede enhver interesse da de hørte at den ikke var svensksålt,så jeg prøver nogen flere. Jeg tror også jeg prøver blocket.se. Hvad er papirgangen hvis man sælger den privat? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2007 Tak for svarene! Jeg har nok bare været uheldig med de forhandlere jeg har talt med. De mistede enhver interesse da de hørte at den ikke var svensksålt,så jeg prøver nogen flere. Jeg tror også jeg prøver blocket.se. Hvad er papirgangen hvis man sælger den privat? kontrakt: http://www.konsumentverket.se/Documents/bilar/kopekontrakt_bilar.pdf Afregning: Via postväxel. Få arrangeret at ejerskiftet bliver reg. hos vägverket hurtigst muligt. (Den ene del af reg. bevis der sendes ind med begge parters underskrift) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites