Jump to content
PeterC

Salg af ikke-svensksåld bil

Recommended Posts

Guest Mogens

Kein problem

Jeg skal have solgt min bil som ikke er svensksåld. Er der nogen forhandlere i Malmö som handler med ikke-svensksåldte biler eller er jeg nødt til at sælge den privat.
Hvis din bil er velholdt og iorden (dokumenteret service) som min, bør du ikke møde modstand. Det mødte jég ikke, da jeg skulle af med min '03 BMW E39.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg skal have solgt min bil som ikke er svensksåld. Er der nogen forhandlere i Malmö som handler med ikke-svensksåldte biler eller er jeg nødt til at sælge den privat.
Jeg kan helt klart anbefale Peter Autohaus Sweden. Peter er en meget flink, ærlig og pålidelig fyr. Alle elsker ham! Han er ligesom Robin Hood...:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har vi så fundet ud af du ikke vil købe din bil hos Peter. kan vi så komme videre ?;)

Jeg kan helt klart anbefale Peter Autohaus Sweden. Peter er en meget flink, ærlig og pålidelig fyr. Alle elsker ham! Han er ligesom Robin Hood...:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sælg den på blocket.se ! Der fik jeg en bedre pris, i forhold til hvad forhandlerne ville give. Bilen var solgt efter 2 dage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svarene! Jeg har nok bare været uheldig med de forhandlere jeg har talt med. De mistede enhver interesse da de hørte at den ikke var svensksålt,så jeg prøver nogen flere. Jeg tror også jeg prøver blocket.se. Hvad er papirgangen hvis man sælger den privat?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak for svarene! Jeg har nok bare været uheldig med de forhandlere jeg har talt med. De mistede enhver interesse da de hørte at den ikke var svensksålt,så jeg prøver nogen flere. Jeg tror også jeg prøver blocket.se. Hvad er papirgangen hvis man sælger den privat?
kontrakt: http://www.konsumentverket.se/Documents/bilar/kopekontrakt_bilar.pdf Afregning: Via postväxel. Få arrangeret at ejerskiftet bliver reg. hos vägverket hurtigst muligt. (Den ene del af reg. bevis der sendes ind med begge parters underskrift)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites