Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2007 Lille ven.....UANSET hvor du bevæger dig, er du udsat for livsfare........ Handler ganske enkelt kun om at være på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt..... Der er ganske enkelt en statistisk sandsynlighed for at du omkommer i trafikken og den kan du ikke gøre noget ved...... Du kan endsige heller ikke forebygge den, så jeg synes du skal tage det roligt og nyde hver dag. Fremfor at frygte det som måske kan ske..... Alt her i livet er en kalkuleret risiko, såååååå........ Tør du overhovedet gå på gaden????? Jeg mener chancen for en vildfaren ht bus er sgu da større end at du får et lyn eller ledning i hovedet... Jeg er fandme ikke din lille ven, og skal du tale ned til nogen, så gør det til dine børn, tak! Og jo, jeg er udemærket klar over at der findes fare overalt i verden og vi en dag skal dø, men jeg frygter det for pokker ikke, og sidde ikke herhjemme og tuder over mulighederne der er for at smutte i utide... Pointen i denne tråd er, at der er sket en ulykke på Hovedbanegården - noget som bare ikke må ske, og som er dybt tragiskt for de mennesker der er berørt, blandt andet en del børn... Men de finder sikkert stor trøst i at høre dine bevingede ord om at vi skal tage det som en indkalkuleret risiko, og de herefter ikke skal frygte at blive taget fra deres far og mor... det trøster dem sikkert meget i den her situation... Energien burde i stedet bruges på, at det her ikke må ske, og at der skal sættes nogle krav til vedligeholdelse eller andre sikkerhedshensyn ved togstationerne... Ulykken omhandler her et sted, hvor man har en forventning til at tingene er i orden og sikkerheden i top... Og for at runde det af, JO, jeg er hamrende bange for HT-busser, skrækslagen for at jeg en dag får SARS, og så tror jeg også at jeg har fået en salmonelleinfektion i min ene finger efter at have skåret noget rå kylling i går aftes... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2007 Tror også lige man skal slå koldt vand i blodet. Jeg har i hvertfald ikke tænkt mig at ændre min måde at bruge Hovedbanen på, på grund af dette. Det var det samme da der var angreb i London mod deres undergrund. Folk skulede efter alle med taske på ryggen, eller gik i panik hvis der stod en efterladt papkasse til perronen. I dag er der slet ikke samme panik, selvom risikoen er den samme. Men derfor kan man selvfølgelig sagtens lære af erfaringerne, og gøre det bedre næste gang, og derfor undrer det mig, at de bliver ved med at sætte de forbandede køreledninger op igen. Kigger man op ved S-togs-sporene på hovedbanen, hænger der køre-"skinner". Det må da alt andet lige være mere stabilt, og det kunne de jo så begynde på, alle de steder der færdes mennesker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2007 Lille ven.....UANSET hvor du bevæger dig, er du udsat for livsfare........ Handler ganske enkelt kun om at være på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt..... Der er ganske enkelt en statistisk sandsynlighed for at du omkommer i trafikken og den kan du ikke gøre noget ved...... Du kan endsige heller ikke forebygge den, så jeg synes du skal tage det roligt og nyde hver dag. Fremfor at frygte det som måske kan ske..... Alt her i livet er en kalkuleret risiko, såååååå........ Tør du overhovedet gå på gaden????? Jeg mener chancen for en vildfaren ht bus er sgu da større end at du får et lyn eller ledning i hovedet... Ja, eller Supermule med 300km i timen nede i Øresundstunnelen!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2007 Ja' date=' eller Supermule med 300km i timen nede i Øresundstunnelen!![/quote'] Ha ha, det var også min første tanke!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites