thygesen 0 Anmeld indhold Skrevet June 12, 2007 Jeg er i den situation at min MC er gået i stykker og ikke kan komme hjem fra Danmark. Den står lige nu i Høje Taastrup og jeg ville gerne have den hjem til Sverige. Hvis der nu var nogen der havde en kassevogn eller lignende til at transportere den til Sverige.. jeg skal selvfølgelig nok betale bro, brændstof og lidt ekstra til den der vil ligge transportmiddel til.. Det skal helst være så snart som muligt.. P.S. Jeg ved godt at der findes rigtige selskaber der gør dette, men de koster også kassen.. Så nu prøver jeg lige her først Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andhan 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2007 Hej Hvis du ikke har fået den hjem kan vi nok finde ud af noget her i ugen, mvh andreas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jønsson 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2007 Jeg tror man bliver pænt mærkelig af at bo i Ribe... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2007 Jeg tror man bliver pænt mærkelig af at bo i Ribe... Det er jo også nord tyrol! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites